Hur bråttom är det att måla huset?

Sv: Hur bråttom är det att måla huset?

Nu hoppas jag det ska gå att se bilderna :)

Bilderna föreställer den sämsta sidan på huset. De andra sidorna finns där inget att anmärka på direkt. På den första bilden syns den värsta sprickan och på andra bilden är det sprickor som är på de flesta panelbrädorna på i stort sett hela den sidan av huset.

Herregud, det där hade jag inte ens sett. Än mindre bekymrat mig om.

:o :D

Hehe ok. Nä det är inte alltid lätt att veta hur man ska göra särskilt när folk som är kunniga säger olika. Men så är det väl med allt. Man få ta in information och sen ta ett eget beslut.

Tack så mkt för hjälpen igen:)

Den som vill byta den fasaden måste vara väldigt kåt på pengar. Nej, den ska väl möjligen målas på sikt, allt annat är trams och bondfångeri.

Liknande trådar

Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 062
Senast: Ullmerkott
·
Hemmet Jag tänkte höra lite här hur ni hade gjort i min situation, vad ni tycker blir bäst. Kanske någon av er har gjort liknande och har lust...
2
Svar
22
· Visningar
2 466
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 499
Senast: cherie
·
Hemmet Äntligen har vi fått tummen ur och börjat göra huset till vårt. Det var nästan ny rustat när vi flyttade in, men oj vad 3 år med...
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka