WR och SM-kval

Osterang

Trådstartare
Det här är kanske en jättedum fråga, men jag är väldigt förvirrad nu när jag ska anmäla till tävlingar..

Jag hittar knappt några tävlingar i vår där det står att de är SM-kval. Däremot så är det flera som heter regional WR. Stenholmen och dyggur i april är två exempel.
Har de slutat skriva ut att det är SM-kval? Ska man ta för givet att WR är SM-kval? Eller är det helt enkelt så att få tävlingar har SM-kval i år?

Sv: WR och SM-kval

Kval till SM kan endast göras på en regional eller nationell tävling, en Regional WR innebär endast att det finns två FEIF domare som dömer varav minst en av dem bor utomlands. Så alla nationella eller regionala gäller som kval till SM, det räcker om du håller utkik efter det.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 493
Senast: Barbabelle
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 996
Senast: Habina
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 265
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II