Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om man får rida på stång med kapson i svår klass? Eller är det bara stång och bridong eller blankt kandar som menas?
ska göra världens snyggaste "tjur" (ska va en highland cattle, haha), men det står bara att ringen ska vara på högsta punkt, men
1. hur fasen sätter man fast ringen så den både är lätt at ta men inte ramlar ner och utan att hållaren går sönder...
2. finns det inga bestämmelse på hur hög den ska va? står varierande höjd.. men vad är vanligt?
3. får den ha "horn"? eller blir det skaderisk om man ska rida bredvid, men hur bred får den vara?
Vad använder ni som lans?
Vet ni hur lång den bör vara?
Jag är mycket impad över gubbarna som rider krumelutter med garrocha.
Så jag förökte lite själv igår men vägkäpparna verkar lite korta?
/T
*kl*
Ååååh vad roligt det verkar!
Är det någon som vet om det finns WE-träning mer norrut? (Bor i Härnösand.)
Funderade på att dra iväg på ridläger med WE, men är det längre än 20 mil bort är det nog bara att glömma!
Bor ju själv i söder, men såg (till min egen fasa) att det fanns en väldigt aktiv klubb "däruppe" närheten av sundsvall?? ånge tror jag det var i.. kolla ridsportsförbundets hemsida,- tävlingar- working equitation- kalender.
Bor ju själv i söder, men såg (till min egen fasa) att det fanns en väldigt aktiv klubb "däruppe" närheten av sundsvall?? ånge tror jag det var i.. kolla ridsportsförbundets hemsida,- tävlingar- working equitation- kalender.