Kanske var htc han sa:o för i min värld är android=htc:p.finns kanske iof modeller på htc också som det går att göra utan app men inte på nån av dem vi haft iaf:)

Sv: Wordfeud

Det finns fler som använder Andriod så du får nog glömma ditt likhetstecken, tror snart alla utom apple kommer att använda det.

Lägger till mig själv i listan :)

Mareld (Seren)
bumpoaniara (bumpo)
..Anna.. (c0pyright)
Alexiandran (Alexandra_W)
sjafn (Mammas)
zaga_ (Zaga)
sanwas (SandraW)
Rosita97 (Sputnik)
Humlan00 (Humelibumlan)
isabellebodmark (ii-ssa)
Annamare1 (Brisa)
DeaAndrea (Dea)
Jessmi (Gesska)
Edutt (minimal) ändrat namn
Ninnurur (Ninnurur)
nevides (desiree)
Flixon (Flixon)
grodan21 (grodan21)
Linzak (doleron)
Tank Kaka (Poppinella)
Jepsan (Jeps)
linegris (line_n)
mosefisen (voltigehoppare)
MillaMask(Kakis)
sg99anli (Andrea1)
luxiluxi (Luxi)
zassoo (zassoo)
Michisftw (Michis)
Houdinie (Houdinie)
Malinr87 (modzan)
widerberg88 (Widerberg)
Malin_L (Malin_L)
hjartagna (Hjartagna)
esprit79 (esprit)
ullogullo (ullo)
escaya (escaya)
Ragatans (Tjôta)
jacko72 (jacko)
jodopax (Libra)
Mysgrisen (Mysgrisen )
billoni (mandalaki)
Schrödinger (Stormkast)
niyama (ogillar dock "random", inget kul när det kan avgöras direkt med lite tur/otur)
Jane_Done (Jane_Done)
zehvra (maran)
ewerest (Ewa-Lena)
sarsaparill (athena)
Mimms75 (Syrran!)
sandstromp (pontevecchio
LillaMy84 (LillaMy84)
raff452 (trassel)
gern (gern)
MittNyaJag (MittNyaJag)
Camillawes (Breaktown)
tigris81 (tramptass)
mimuz (mimus)
Han_naH (Baggisen)
ordordning (Lobelia)
Boxvin (Basilika)
malumbub (malumbub)
Johanna.Claesson (AraSlei)
Thesaddons (Eliine)
inverterad (ananya)
fikontrad (smulu)
evanna85 (fjordlover)

Vad jag retar mig på att jag inte kan lägga ut MISÄREN som jag har i ett spel.

Sedan har jag i ett spel sått lägga väldigt många enstaka bokstäver eftersom jag bara får konsonanter och då med fördel alla de där svåra konsonanterna som X och Z. Men jag kämpar på.

Nyheten om att wordfeud skall börja använda SAOL:s ordlista var tydligen så stor att den fick komma med på nyheterna på P3 nu i eftermiddag haha. Tänka sig att det kan vara en sådan riksangelägenhet :D

Någon som har kolla på hur mycket extra set ger att lägga ut alla bokstäver? Jag la precis ut SKARENS som förstaord, över en DW. Det gav 56 poäng. Ett s var bestämsjälvruta, så total poäng på mina bokstäver var 8, och så x 2 för DW. Men hur blir det 56 av det? Kan väl knappast vara det totala gånger 3,5? Någon med koll? :)

Är det inte 40 pinnar? Har för mig att jag läste det.

Edit: jo, 40 är det, det står i hjälpavsnittet. Där kan man också se hur många brickor det finns av varje bokstav. De som är riktigt jävliga håller reda på det för att kunna dänga motspelaren mot slutet... Get a life, känner jag bara då:cool:

Senast ändrad:

Hjälpavsnitt, det finns ett sånt alltså? :o Då ska jag leta upp det istället för att fråga här nästa gång. :D Tack!

(Jag tillhör inte skaran som räknar bokstäver i slutet. Om någon nu trodde att jag var så ambitiös. Jag tycker jag är bra när jag har koll på hur många brickor motståndaren har kvar. ;))

Nä, räkna bokstäver verkar ju helt skruvat. Det är liksom inte raketforskning vi håller på med.

Jag slåss till mitt yttersta med varje drag, inte har jag tid att fundera över hur mycket den andr* har kvar. När jag får stryk med ca 100 poäng spelar det liksom ingen roll:D

Houdinie och jag spelade oavgjort häromdagen, det var rätt kul.

Har aldrig lyckats med det vad jag vet, bara med en poäng som skilt. :)

Har ett spel nu där vi ligger precis lika nu i slutet. Är det nu jag ska börja räkna bokstäver? ;)

Skriver du här sedan när du har räknat, så vet jag också ;). Kan ju säga att balansen mellan vokaler och konsonanter inte är den bästa just nu.

Haha, i så fall kan jag väl lika gärna bara skriva vilka bokstäver jag har kvar? ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
4 542
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar