Halloj alla som jag spelade med. I måndags lyckades min telefon bli överkörd av en traktor :arghh: *vila i frid älskade*
Återkommer gärna när jag skaffat en ny telefon. Nu har jag en icke android så jag kan inte ladda ner appar å så.
Aha, därför du gick på Resign. :)
Återkom när du är online igen!

jag har det, och jag skulle gärna vilja möta någon trevlig själ på denna tråd..:) jag heter så mycket som: wildkids_89 så ni är välkomna att bjuda in mig till spel..:)
kram

Hej. Nu drar jag upp den här gamla tråden igen  ny telefon så nu kan jag spela igen .Om någon fortfarande spelar kan ni gärna lägga till mig. Stjärnstråla.

Hej. Nu drar jag upp den här gamla tråden igen  ny telefon så nu kan jag spela igen .Om någon fortfarande spelar kan ni gärna lägga till mig. Stjärnstråla.
Blev sugen på spela Wordfeud efter ett uppehåll när jag såg denna tråd. Har lagt till dig :)
Om någon annan som vill spela med mig så får gärna lägga till mig: BackToBoogaloo

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 353
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
4 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka