• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Mammas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 945
  • Visningar Visningar 108 828
Halloj alla som jag spelade med. I måndags lyckades min telefon bli överkörd av en traktor :arghh: *vila i frid älskade*
Återkommer gärna när jag skaffat en ny telefon. Nu har jag en icke android så jag kan inte ladda ner appar å så.
Aha, därför du gick på Resign. :)
Återkom när du är online igen!

jag har det, och jag skulle gärna vilja möta någon trevlig själ på denna tråd..:) jag heter så mycket som: wildkids_89 så ni är välkomna att bjuda in mig till spel..:)
kram

Hej. Nu drar jag upp den här gamla tråden igen  ny telefon så nu kan jag spela igen .Om någon fortfarande spelar kan ni gärna lägga till mig. Stjärnstråla.

Hej. Nu drar jag upp den här gamla tråden igen  ny telefon så nu kan jag spela igen .Om någon fortfarande spelar kan ni gärna lägga till mig. Stjärnstråla.
Blev sugen på spela Wordfeud efter ett uppehåll när jag såg denna tråd. Har lagt till dig :)
Om någon annan som vill spela med mig så får gärna lägga till mig: BackToBoogaloo

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
722
Fritid Jag skulle behöva en ny gymväska och har googlat i flera veckor utan att hitta rätt. Kanske sitter någon här på ett riktigt supertips...
Svar
5
· Visningar
449
Senast: hastflicka
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
759
Fritid Jag har beställt jättefint baby-alpackagarn i en färg jag letat länge efter. Jag tänker sticka en rätt lös och ledig tröja åt mig själv...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V