Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar du inte läget så kan du alltid ge upp...
Du vill inte resigna för det kanske kan vara ett barn men är sur för att det eventuella barnet inte klarar att lägga långa ord.....beats me.
Känsligt????????!!! Sur??? Jag ber så mycket om ursäkt för att jag svarade.
Maran - jag letade just upp ditt nick för att skicka en invite och insåg att du var en som jag rejectade häromdagen...förlåt
Nu har jag invitat dig i alla fall
Men snälla... det är ett spel vi pratar om. Jag är inte sur. Jag tycker det är frustrerande när jag får till ord som ska göra att spelet kan fortsätta och motspelaren direkt klumpar ihop bokstäver där. Det var väl dumt att lufta det i tråden, men andra halvfåniga spelbekymmer har ju luftats här så jag trodde inte ämnet var så känsligt.
Jag har fullt upp med den "kreativa" svenska ordlistan. Om den engelska är lika kreativ så skulle jag förlora ännu merVar glad för varje litet ord som fungerar....
KL:
Är det fortfarande bara jag som spelar på engelska också?
Har två spel i gång. Det är skitsvårt.
Vom går inte, det tycker jag är märkligt.
Jag har HTC och bara vibration
meny-settings-notification ringtone-tyst
Precis. Det har jag också försökt med. Och "la" går inte heller, men jag tycker nog att la verkar användas minst lika mycket även i skriftspråk som lade.