Sv: Wordfeud

*kl*
Jag tror att det förbannade spelet har nåt emot mig personligen:devil: vet inte hur många spel som jag bara får konsonanter i
cjdzssx är ju lätt att få ihop ord på:p

Gillar du inte läget så kan du alltid ge upp...

Ja :confused:

Jag vill dock inte göra det av flera skäl: jag hatar själv när folk gör det, motspelaren blir inte bättre om den inte får träna (tänk om alla resignar mot den?), det kanske sitter ett barn och spelar (känns ännu taskigare att resigna då) osv osv.

Du vill inte resigna för det kanske kan vara ett barn men är sur för att det eventuella barnet inte klarar att lägga långa ord.....beats me.

Du vill inte resigna för det kanske kan vara ett barn men är sur för att det eventuella barnet inte klarar att lägga långa ord.....beats me.

Men snälla... det är ett spel vi pratar om. Jag är inte sur. Jag tycker det är frustrerande när jag får till ord som ska göra att spelet kan fortsätta och motspelaren direkt klumpar ihop bokstäver där. Det var väl dumt att lufta det i tråden, men andra halvfåniga spelbekymmer har ju luftats här så jag trodde inte ämnet var så känsligt.

Maran - jag letade just upp ditt nick för att skicka en invite och insåg att du var en som jag rejectade häromdagen...förlåt :cry::o

Nu har jag invitat dig i alla fall:laugh:

Det är lugnt. Jag gissade att det var så eller att du hade (för) många spel igång. Tack för att du letade upp mig sedan!:)

Men snälla... det är ett spel vi pratar om. Jag är inte sur. Jag tycker det är frustrerande när jag får till ord som ska göra att spelet kan fortsätta och motspelaren direkt klumpar ihop bokstäver där. Det var väl dumt att lufta det i tråden, men andra halvfåniga spelbekymmer har ju luftats här så jag trodde inte ämnet var så känsligt.

Jodå, man får lufta sånt här. Jag lovar.
Alla är vi olika, och vi spelar olika. Som tur är. :)

Var glad för varje litet ord som fungerar....:angel:

KL:
Är det fortfarande bara jag som spelar på engelska också?
Har två spel i gång. Det är skitsvårt.
Jag har fullt upp med den "kreativa" svenska ordlistan. Om den engelska är lika kreativ så skulle jag förlora ännu mer :)

Är det någon här som spelar med en HTC?

Jag har försökt att stänga av ljudet på WF för att slippa höra när någon motspelare lagt ett ord.

Då jag använder min telefon som väckarklocka duger det inte med att bara stänga av den.:crazy:

kl

Har lyckats kasta sönder min iPhone och har alltså tyvärr ingen möjlighet att avsluta pågående spel, ledsen alla!

Precis. Det har jag också försökt med. Och "la" går inte heller, men jag tycker nog att la verkar användas minst lika mycket även i skriftspråk som lade.

Eller ett S bakom de flesta orden är ok och man kan få massor av poäng, även om jag aldrig i mitt liv hört dessa böjningar..

Det mesta finns tydligen i ägandeform i wf-ordlistan.

Massagens tex. är inte det en helt vanlig böjning? ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
4 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka