Sv: Wordfeud

KL

Glatt inspirerad av den här tråden så laddade jag hem programmet, tog ett användarnamn och började spela med en randomspelare. Hade otur direkt för den andre tar en evighet mellan orden och när jag försöker avsluta spelet så går inte det utan man får vänta 72 timmar :eek: på den andres tur och sen har man vunnit omgången. Kul. :crazy:

Så här sitter jag och hoppas på att denne lägger ett ord så jag kan avsluta spelet när det är min tur.

Har ni andra några tips på hur man gör? Jag har givetvis försökt skynda på den andre mha chat.

Du kan ha upp till trettio spel igång samtidigt, då märks det inte så mycket om någon släpar efter lite. :)

Du har ju olika spel igång mot olika personer, ett bräde per spel. Så då kommer de olika spelen att listas på förstasidan i appen. :)

Varför får man inte skriva SOP? :cry:

Och passa er för honung, hon bara snuskar till era ord. Hon tog mitt EXAKT och S-ade till det... :mad:

Jag testade sop flera gånger, men det dög inte en endaste gång. Men, ONANI funkar iaf, har lagt det tre gånger på tre dagar. ORGIE(R) likaså... (Nej, jag är inte enkelspårig, det är bara en väldans massa O och I hos mig ideligen. :cool: )

Nytt parti med bläckis. Jag har fått ut alla sju - två gånger (av två möjliga). Det har inte bläckis... :angel: :o

Tre gånger av fyra...
LOVADES
YTA
FLOPPAS
TARVLIGT

Radiotystnad från bläckis. Jag tror hon har raderat mig från sin Wordfeud...

Sällar mig till tråden - sarsaparill heter jag och spelar bara på slumpat bräde :). Har spelat betapet varje dag i 15 år så jag har viss rutin men wordfeud använder ju inte SAOL :eek:.

Kl

Hur uttalar ni "Wordfeud"? Har hört flera olika varianter, själv uttalar jag sista delen som "fojd", typ. Jag hör många som säger något i stil med "wordfjud" :confused:

Kl

Hur uttalar ni "Wordfeud"? Har hört flera olika varianter, själv uttalar jag sista delen som "fojd", typ. Jag hör många som säger något i stil med "wordfjud" :confused:

Jag säger wordfjud, feud som i engelskans fejd. Fonetiskt skrivs det såhär: (länk till en engelsmans uttal ;)) fju: d fast utan mellanslag

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
4 388
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar