Sv: Wordfeud

Dessutom håller jag på att förlora mot honung också nu... Fifan, verkar vara en dålig dag för WF. :p
(Och varför får man inte skriva Festmoj??)

Ja, jo, iofs... (Men tyvärr är det väl mest beroende på att jag gör så korkade drag. Gud vilka upplägg jag har fixat - bara för att bli av med en massa skitbokstäver i hopp om att få in några bättre. Vilket förstås inte har lyckats. Men ändå. Ja. Du förstår. Dumma 'stäver! :mad: )

Nu räknar du fel, det är ett E som hamnar där. Och en Töltare måste ju vara godkänt i ett spel som godkänner JE (va fanken det nu är). Och just nu har jag ett ord på sju bokstäver. Och ingenstans att lägga skiten...

Haha...jag läste att du ville lägga fesmoj....
Håll dig ifrån de färgade pluttarna bara, så får du lägga dina ord var du vill! :D

Jag kanske ska säga att jag inte heter honung på wf. Vill man veta vad jag heter där så får man pm:a. Jag vill inte ligga med i listan här.

Och jag har provat med både nödlem och bögsex, men inte då!

Badsex godkänns inte heller :(

Håller med om att ullo är en hemsk motståndare :p. Lagom lätt att klå henne när man bara får konstiga konsonanter :/ Dessutom tar ju inte speler svenska ord som URD, TRIXAR o NIAR men godkänner TRIMS :mad:

Det verkar som om "ullo" har blivit nån slags norm nu. Vissa spöar henne, andra inte... Idag känns det som det är de flesta, men det kan inte stämma för jag vann rejält över bläckis nyss iaf. :bump: (Och förlorade med 6 ynka poäng mot jacko. *fnyser*)

Vad som inte är kul med Wordfeud är när motspelaren får 537 poäng på ett ord....

Om någon vågar utmana mig så heter jag derivatan (nicket skapades på mattelektion :p)

Nu jäklar ska du få stryk! (Oj vad jag lär få äta upp det där senare... :angel:)

Har fått klå Mammas i alla fall, till slut.. :D

Jag är i Wordfeud-hell!!! Har den käcka kombon av DDTDOSI, och eftersom SADDUT tydligen inte var godkänt så lyckades jag till slut få ut IS på ett ställe. Och gissa vilka bokstäver som kommer in... just det. IS. FY F.... F... äh. Fy fnutt på're dumma spel. :(

*kl*
Wtf!? Tor och Nor godkändes inte, men Hor var visst ok? :confused: Ska man skratta eller gråta? :D Har en aningens pubertal vän som har testat de vanligaste könsorden och slang för dessa samt olika synonymer för samlag. Allt har godkänts. :angel: :D

Fast Tor och Nor är ju namn...

Men en del ord är helt väck. JE godkänns. HOB godkänns inte (Tolkien för fan...). Har andra ord som jag vet finns men som inte funkat, kommer dock inte ihåg fler nu.

Nu jäklar ska du få stryk! (Oj vad jag lär få äta upp det där senare... :angel:)

Har fått klå Mammas i alla fall, till slut.. :D

(Jag fick storstryk av ullo, lycka till! ;))

Sedan vill jag faktiskt poängtera att du inte alls vunnit över mig... Ännu. :p Vad säger att jag inte kan håva in 58 poäng på mitt D jag har kvar? Vavava? ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
4 381
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar