Sv: Wordfeud

*KL*

Men jösses vad det drar batteri! Mycket mer än t ex Angry Birds och Tiny wings som jag lagt en hel del timmar på.

Jag var på god väg att klå dig där ett tag, och kände mig alldeles mallig. Så gick det åt skogen.. (Men än är det inte över! :D)
För övrigt är det jäkla knäckande att få stryk av sin lillasyster! :mad: Skitunge.

Jag har precis samma problem när jag möter min överman(kvinna). Får sämsta bokstäverna på den här sidan deGaulle. Just nu har jag 25 p och hon 153. Känns verkligen toppen.

Jag vill bara dö. :cry:

;)

Jajaja...
Houdinie har alltså också spöat mig, både på svenska och engelska. Den lilla räkan... :mad: :p

Men jag kommer igen - flest vinster till jul satsar jag på. Lite långsam i starten då jag nu ligger under igen, men vad fasen kan jag göra? Jag går ut hårt med PARABOL som första ord - känns bra, alla sju ute på första, way to go liksom! Hon kontrar med COLAN... Jag fortsätter med ÅKTE (vilket var vad mina kassa bokstäver klarade) - hon fortsätter med SANDGULA. Jag säger nog som bläckis sa i början av vårt nuvarande parti: "Varför finns bara resign, varför finns inte NU TAR JAG LIVET AV MIG??"

Flixon - det behövs bara 80 poäng för att hinna ifatt mig. Attans otur att bokstäverna typ är slut... :D

"Den lilla räkan" har jag nog aldrig blivit kallad förut... ;)
Jag har haft tur med bokstäverna bara... hittills...

Jag har fått 360 en gång! (På slumpat bräde.)

Försöker trösta mig med det varje gång ullo eller jacko lägger ut en bokstav och får 18000 poäng medan jag lägger 6 bokstäver och får 4 poäng.

Sjuttiotolv varv typ! Snacka om att jag nästan skäms, jag har ju pratat engelska sen jag var 6 år gammal, bott i england som barn och pluggade gymnasiet på engelska, men wf knäcker mig! :D

Jag ska skicka skärmdumpar på när jag spelar mot kaifas.

Jag lovar att du kommer att skratta åt mina "retar", "spela" och "hur" jämfört med hennes "hertzs" och "ecu".

Jag tycker inte ens det är ord. :crazy: Och nej, jag är inte bitter. Jag är kvinna.

(Eller när hon lägger "då" på ett strategiskt ställe och får 148 poäng. Hurra)

Jo, kaifas är en plåga... Två partier på gång, hon leder med 50 i det ena och 60 i det andra. :mad: :cool:
Hur fasen kunde jag vinna stort över henne tidigare? Kan lite huvudvärk verkligen sänka ens mentala kapacitet så mycket?

Kaifas är en dolkstöt. Med trubbig smörkniv.

Som sagt: jag har 25 poäng i nuvarande bricka. Hon 160. Låt mig dö. NU.

(Fast hon erkände för mig att det var roligt att spela mot dig, för hon hade fått se ord hon aldrig sett förut. Förstår inte varför hon inte skrivit så till mig någon gång?!)

Senast ändrad:

Haha! Jag måste visa den här tråden för min mor! Våra partier i Alfapet/Scrabble är en högljudd historia med väldigt många "Det där är INTE ett ord" och "Kan du sluta vara så kreativ och börja skriva riktiga ord istället". Ja, det är inte jag som säger så alltså... :angel: :D

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
4 379
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar