@Io Vad tråkigt att höra om skador, hoppas verkligen att det inte är något allvarligt därunder. Hoppas att veterinären kan ge positiva besked, eller åtminstone något besked alls. Det är jobbigt när man får "vänta och se"... Portabelt ultraljud kanske vore något?
@Magnum Jättefin bild!
@Lowri Vad roligt!
Duktiga ni är!
Här händer det lite saker i alla fall, Dela åkte i förrgår iväg till min kompis för inridning. Jag var lite nervös för lastningen, speciellt eftersom Dela till och från fortfarande blir väldigt stressad i stallet och fick stå själv inne i säkert hela 20 minuter
och stressbajsade ner hela boxen. Hon lugnade sig lite när jag stod inne hos henne och borstade henne, men när jag behövde gå ut för att packa ihop saker började hon om igen. Hon knatade dock rakt på och kom fram så lugn och fin, det var inga problem. Skönt!
I helgen fick vi påhälsning både på lördagen och söndagen.
@WelshCob tittade förbi och sa hej, jättetrevligt även om det var årets kallaste dag hittills.
Kli mellan frambenen är bäst!
Dagen efter kom en kollega förbi och vi tog en promenad med Ior - han är så cool, min lilla häst. Följer glatt med bort från sin skrikande kompis utan att säga ett knyst, bort förbi alla hästar i hagarna, och ut i skogen alldeles ensammen med bara två människor till sällskap, hur cool som helst. Jag är så kär, så kär i min lilla bäbis!