Ooh vad kul! Biiiild?Grattis! Jag har storasyster till ditt sto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh vad kul! Biiiild?Grattis! Jag har storasyster till ditt sto.
Ooh vad kul! Biiiild?
Fina! Ăr de hingstar bĂ„da dina eller bara den ljuse ?Visa bifogad fil 38467
Vad gör ni med hÀstarna i höstrusket? Den högra och den vÀnstra Àr mina, den i mitten Àr ett halvblod sÄ han fÄr egentligen inte vara med i trÄden. Sssh!
Ior (isabellen) har blivit rÀdd för uppsittning sÄ nu gör vi om den delen av inridningen. Det tar tiiiid, han Àr en kÀnslighetsminister, men hellre det Àn att han ska behöva bli spÀnd varje gÄng nÄgon ska upp pÄ ryggen pÄ honom.
Till Xander (den vita) behöver jag en ryttare. Min stallÀgares treÄriga dotter har suttit lite pÄ honom men hon Àr sÄ klart för liten för att rida ordentligt. Och jag Àr för tjock! Men vi gÄr lite promenader, har börjat klickertrÀna lite, och ska ta upp tömkörningen igen efter att vi körde ett par intensiva veckor i somras. Om nu bara nÄn lagom stor ryttare magiskt kunde uppenbara sig.
Bara den vita.Fina! Ăr de hingstar bĂ„da dina eller bara den ljuse ?
Jag har brutit armen sÄ mina gör inte sÄ mycket just nu..
Men jag faktiskt köpt en till!
En liten gulbrun kille.
Visa bifogad fil 38501
Aha, roligt! SpÀnnande att se hur han utvecklas! Ska du ha, öh... stoet, Desert Hannah, vad kallas hon? Till avel? I sÄ fall mÄste vi nÀstan hÄlla kontakten och bolla hingstfunderingar, jag hoppas pÄ att kunna betÀcka Haylie sÄ smÄningom.@Stereo Han Àr frÄn M#gÄrdens stuteri. Mina planer med honom Àr att visa honom som hingst och se hur han utvecklas. Han ska Àven bli min ridhÀst!
Ska bli sÄ spÀnnande
Din hingst, Àr han till avel ocksÄ?
Vad Àr dina planer för ditt nya sto?