Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror alla flyttat till Facebook eller Instagram.Det händer inget i denna tråd!! Så nyfiken på att höra om era fina hästar.
Du borde posta en film på din fining, hon har ju en helt fantastisk galopp med tanke på den korsningen. Förstår dock att det finns en del att jobba på ändå.Jag har bara en partbred
Men vi rider på, tagit det lugnt i vinter.
Har endel problem med galoppen men den blir bättre hela tiden, tränat idag och det har verkligen gått framåt. (Andra 50%är travare..say no more..)
Vidare iår ska det väl bli lite hoppning och terräng förutom dressyr. Vi är på grundskolenivå,
tävlar inte den här. Men funkar det kanske pay and nånting blir aktuellt.
Visa bifogad fil 27142
Tack snälla du!Du borde posta en film på din fining, hon har ju en helt fantastisk galopp med tanke på den korsningen. Förstår dock att det finns en del att jobba på ändå.
Han är så fin! Sett honom i welshgruppen på FB. Ska bli spännande att se hur han blir som vuxen.Visa bifogad fil 36612
En bild till på den lille fisen, hans kompis i bakgrunden.
TaackHan är så fin! Sett honom i welshgruppen på FB. Ska bli spännande att se hur han blir som vuxen.
Men vad spännande!!Jag köpte visst en till. Hon har så bra stam och var så billig!
@sassiball Nu har jag en halvsyster till din tjej.
Så söt ! Självklart ett bra köpJag köpte visst en till. Hon har så bra stam och var så billig!
Grattis! Jag har storasyster till ditt sto.Jag köpte visst en till. Hon har så bra stam och var så billig!