Nu har ju höstrusket övergått till vinter men vi sysslar mestadels med promenader, hantering och lite longering/tömkörning! Veterinären kom tillbaka för att ta bort vargtandsresten men hade svårt att avgöra vad som eventuellt var en vargtandsrest och vad som var en ny premolar, så vi gjorde ingenting utan det blir återbesök om 6 månader när det kanske inte är riktigt lika rörigt i munnen . Vi kör nog på med bettlöst ett tag till, vilket inte gör mig något.
@Stereo jag köpte också en ny och fin tömköringsgjord från globus, men tycker inte att den sitter bra alls . Han är liksom alldeles för smal över ryggen på något vis, även fast jag tycker att han är grov. Jag tycker förresten att Kelyddon har gjort sig jättefin på sista bilden, om inte annat ser han själv ganska nöjd ut .
På promenad idag (ursäkta bajsfläckarna):
@Stereo jag köpte också en ny och fin tömköringsgjord från globus, men tycker inte att den sitter bra alls . Han är liksom alldeles för smal över ryggen på något vis, även fast jag tycker att han är grov. Jag tycker förresten att Kelyddon har gjort sig jättefin på sista bilden, om inte annat ser han själv ganska nöjd ut .
På promenad idag (ursäkta bajsfläckarna):