Hanna?Jag vet vem Hanna är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hanna?Jag vet vem Hanna är
Hon hade honom för något år sedan, för mig det var hon som tog hit honom men minns inte riktigt helt säkertHanna?
Född 07, fux med ljus man och svans?Ingen Hanna har ägt honom? Inte på pappret iallafall? Är du säker på det är rätt häst?
Photobucket är rätt enkelt att skaffa konto på. Testa! *pepp pepp* Du kan PM:a mig om du vill ha hjälp.Fattar inte hur det funkar m bilder vet att de måste finnas digitalt typ photobucket men har ingen sån...,
Bildbomb!
Jag var runt en sväng i landet och hälsade bl a på @WelshCob och gosade lite med Iors pappa Xander. Han är så himla trevlig och go, och det märks verkligen varifrån Ior fått sin gosgen. Mamma Dela är ingen gostant precis...
Jag och Iors pappa Xander. (Foto: @WelshCob)
Snygg-Xander! (Foto: @WelshCob)
Snygg-Ior har varit på klinik och gjort en endoskopi för sin hosta. Han hade slem i luftvägarna med provtagning visade inte på några specifika bacillusker, så han får slemlösande i ett par veckor nu och så får vi se om han blir bättre. Annars skulle jag höra av mig till kliniken igen. Håll tummarna.
Vi har ju lasttränat en del i vår, men det här med att gå in i transporten utan kompisen var inte alls något kul, tyckte Ior. Som tur är fanns den resvane (f.d. tävlingsponny) bästa kompisen nära till hands, så han fick följa med som stödsällskap till kliniken. Allt gick alldeles strålande då, känns bra att Ior fick en så bra första transportupplevelse i vanlig transport. Han har bara åkt buss innan.
Hur går det för er andra i sommarvärmen?
Sådan far, sådan sonBildbomb!
Jag var runt en sväng i landet och hälsade bl a på @WelshCob och gosade lite med Iors pappa Xander. Han är så himla trevlig och go, och det märks verkligen varifrån Ior fått sin gosgen. Mamma Dela är ingen gostant precis...
Jag och Iors pappa Xander. (Foto: @WelshCob)
Snygg-Xander! (Foto: @WelshCob)
Snygg-Ior har varit på klinik och gjort en endoskopi för sin hosta. Han hade slem i luftvägarna med provtagning visade inte på några specifika bacillusker, så han får slemlösande i ett par veckor nu och så får vi se om han blir bättre. Annars skulle jag höra av mig till kliniken igen. Håll tummarna.
Vi har ju lasttränat en del i vår, men det här med att gå in i transporten utan kompisen var inte alls något kul, tyckte Ior. Som tur är fanns den resvane (f.d. tävlingsponny) bästa kompisen nära till hands, så han fick följa med som stödsällskap till kliniken. Allt gick alldeles strålande då, känns bra att Ior fick en så bra första transportupplevelse i vanlig transport. Han har bara åkt buss innan.
Hur går det för er andra i sommarvärmen?
Jag är oxå nyfiken. Sugen på att ha en cob som efterträdare till ponnyplutt, när han blir pensionär. Ett föl/åring på tillväxt inom något år är tanken.Vad bör man ha i åtanke när man tittar på Welsh Cob-föl ? Finns det några rastypiska problem?
Liten uppdatering från oss
Vi fortsätter lite smått med "tömkörning", promenader och massa lek och bus. Han är så himla duktig och blir bara modigare och modigare min lilla fegis. Bilder från tidigare i somras, nu är det inte lika grönt längre..
[/URL][/IMG]
Welsh cobben anses vara frisk och sund!Vad bör man ha i åtanke när man tittar på Welsh Cob-föl ? Finns det några rastypiska problem?
+ @SnurreVad bör man ha i åtanke när man tittar på Welsh Cob-föl ? Finns det några rastypiska problem?
Vad är det för sidepull du har, är det ett från Hööks? Gillar du det? Tänkte införskaffa ett men har en högst begränsad budget. >.<Lite bilder på min gula tjockis