Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har också köpt en welsh cob. Har haft henne i två veckor, hon kommer från wales. Brynfa Lady Rhian, 8 år, brun med vita strumpor och vit bläs. Jättefin
Ska ha henne till allroundridning, vill komma igång med lite dressyrträning, och så ska vi börja lite så smått att hoppa också. Hon är e, Haighmor Valentino, någon som känner till honom?
Har inga bilder än, får fixa det en dag,
Slänger in en liten film på Blomman när han "slädtränade" första gången. Tycker han är världens bästa som sköter allt så snyggt fast att han aldrig dragit något förrut!
Åh vad mysigt det ser ut. -Han verkar så himla trevlig din kille snigleffekt hur gammal är han? Min är fortfarande ganska osäker ute, särskillt i mörker. Mötande människor med pannlampa och reflexvästar är riktigt läskiga
Härliga vinterbilder alla har! Hoppas ni haft en skön julhelg och god fortsättning önskas er
Cardi har vintervila nu och går mest och hänger i lösdriften. Tycker såklart det är extra roligt när vi kommer och hälsar på. Och nu har en massa snö smält bort och då blir det tyvärr äckligt i hagen... Bäst att passa på att mocka undan lite medan det är plusgrader!
Här är hon med sitt största fan, min kära mor (som tycker jag ska klippa luggen!!)
Nu har även jag skaffat mig en till liten häst, en welsh cob-hingst på 7 månader. Han har riktigt fina föräldrar så jag hoppas att även han blir det och kanske går att spara som hingst. Söt är han så man kan dö iaf
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Hundavel & Ras När jag letade ras nu för ett tag sedan läste jag ett antal hundrasböcker från början till slut och skrev ner alla raser jag var nyfiken...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.