Welsh cob i stora lass!

Sv: Welsh cob i stora lass!

Välkommen hit! :) Självklart är ju inte valet så svårt utan det måste så klart bli en Welsh Cob :banana:

Vad ett ungsto är värt kan bara du själv svara på - den är värd precis så mycket som du vill betala för den... ;)

Då var det han jag trodde.. Eller tror.
Pröva att hälsa från Michis (han känner nog iofs en del men om han frågar vem så säg hon med islandshästar). Vi gick samma gymnasium på den tiden det begav sig :)
Du kan kanske PMa mig hans namn?

Hunden var riktigt fin! Påminner om min bästa väns hanhund, han är golden/aussie

Va kul! Jag är ju från västkusten fast lite längre upp :-)
Hehe va söt han va mot staketet, han ser ju ut som en liten plutt mot det megastaketet :D
Fina hästisen!

Det blir en welsh cob :) Har efter mycket funderingar nu bestämt mig för en jätte fin 1 åring som förhoppningsvis kommer hem någon gång i nästa vecka. Känner mig riktigt nöjd över mitt val! Bilder kommer senare :)

Å så roligt och spännande! Hoppas du blir nöjd med ditt rasval! :laugh:

Det är obligatoriskt med bilder, stam och all annan info om hästen som du kan komma på - bara så du vet ;)

grattis! Du kommer o upptäcka att de är de ultimata hästarna! :) Är så kär i min 3 åring, köpte henne som 4 månader gammal, så nu när hon rids lite blir det så himla kul.

Här kommer ett litet smakprov på min blivande stjärna :) Bilderna är tagna i januari så hon har ju växt på sig en del efter det, men ni ser ju på ett ungifär i alla fall.

Särkens Ceyla

Född: 2011

e: Nebo Red Dragon

u: Calerux Celebration (elit)

ue: Calerux Magic

397325_2994929275059_1193680436_n.jpg

385396_2994927075004_2088128799_n.jpg

kl

Åh, varför går jag in på den här tråden för. Era hästar är fantastiskt vackra allihopa.

En vacker dag blir det welsh cob för min del istället för islänning.

Ja det får bli bildbomb när hon kommer hem :)
Hon ska framför allt användas till WE och klassisk dressyr är det tänkt, men det kommer ändå bli ganska allround användning.

Det är klart du måste byta upp dig från islänning :) De kan förvisso se ganska lika ut på vintern med all päls, men där under döljer sig något betydligt "lyxigare" :love:

Barock-Pinto: Det passar de ju alldeles utmärkt till :)

Vilken fin tjej du skaffat dig! Ser också fram emot bilder!!

Här kommer lite nya ridbilder på mig och Blomman! Bra att flyttat till samma stad som min privata fotograf.

Blomman20.jpg

Blomman43.jpg

Blomman31.jpg

Blomman70.jpg

Blomman188.jpg

Blomman150.jpg

Blomman192.jpg

Blomman155.jpg

Tar närmaste knapp.

Här har vi också tråkiga besked tyvärr :( Min guldponny har blivit diagnostiserad med grova spattförändringar bak :cry: Han är fyra år och just nu så har jag svårt att se ljuset i tunneln....

Hej, jag bor utanför Halmstad, har ingen Welsh cob, har ett fullblod och en KWPN, men tittar gärna på era finingar:) Var står ni nånstans?

Vad tråkigt att höra :( Har du fått någon prognos alls på hur framtiden ser ut, eller är det mest vänta och se?

Tajger: Vi står nästan vid Eldsberga, så lite utanför halmstad, vart håller du till? :laugh:

kl

Nu har jag äntligen åkt några varv på min fina cob! Han var jätteduktig! Om 2,5 veckor får jag hem honom :love:

Bildbevis!
no2.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 823
Senast: Lhas
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 879
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 279
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 121

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat