Sjukskriva sig och gå på bio?
Åååh, Stefan Sundström. Jag grinar när jag lyssnar på den där fina, fina låten. Jag låtsas inte om att det var i den här tråden jag blev påmind om den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukskriva sig och gå på bio?
Vilken fanatisk lek! Är det motsvarigheten på att rulla sig i lera/gegga som barn? Alltså samma känsla, bara lite vuxnare?Ååååh! Jag rullar skinkrosor med mina vänner när vi inte kletar in oss själva i kaviar och mjukost.
Nä det är kvinnliga gyttjebrottare tror jag som kvalar in därVilken fanatisk lek! Är det motsvarigheten på att rulla sig i lera/gegga som barn? Alltså samma känsla, bara lite vuxnare?
Men alla kan ju inte ha ett gyttjebad hemma? Så kaviar och mjukost känns lite mer som hobbyvarianten medans gyttjebrottning är lite mer för proffs?Nä det är kvinnliga gyttjebrottare tror jag som kvalar in där![]()
Men alla kan ju inte ha ett gyttjebad hemma? Så kaviar och mjukost känns lite mer som hobbyvarianten medans gyttjebrottning är lite mer för proffs?
Vilken fanatisk lek! Är det motsvarigheten på att rulla sig i lera/gegga som barn? Alltså samma känsla, bara lite vuxnare?
Åh jag förstårNeeeeeje!
Vi gör så vi kvinnor för att trigga fantasin hos män. Nakenwrestling iförd endast kaviar och lite konstnärligt spritsad mjukost. Gör inte ni sånt?
Tihi! Så busigt!
Åh jag förstårNä, jag är väl mer för att hälla champagnen över mig endast iklädd trosor och T-shirt. Tyvärr fungerar det nog inte så bra, borde jag byta ut mina tant-trosor och min rutiga pyjamaströja i flanell måntro?
![]()
Åh jag förstod aldrig det där med string - måste varit därför jag var så socialt obekvämTanttrosor rules! Mamelucker
Tänker med fasa på min ungdom då jag trodde man var tvungen att ha stringtrosor för att vara socialt accepterad.
Jaha? Jag fattar först nu att du menade sexlekar (skriv det nästa gång). Vill du ha seriösa svar kan du ställa frågan på ett annat sätt:Så där skulle du inte ha sagt om det var en kvinna som skrivit denna tråd
Jag kommer aldrig kunna avslöja vad jag tror ligger bakom nicket, då skulle jag kunna bli åtalad för förtalJaha? Jag fattar först nu att du menade sexlekar (skriv det nästa gång). Vill du ha seriösa svar kan du ställa frågan på ett annat sätt:
"Jag funderar lite på olika sexlekar. Är det nån som har några idéer eller tips? Jag har dålig fantasi men skulle gärna prova"
Eller
"Leker folk sexlekar? Varför? Tycker ni att det är trevligt eller känns konstigt?"
Dock måste jag säga att det blivit lite Peter och Vargen över ditt nick. Du har skrivit så många oseriösa inlägg att ingen tar dej på allvar längre. Sen kan jag inflika att jag alltid trott att du vart bitter kvinna med fejknick.
Neeeeeje!
Vi gör så vi kvinnor för att trigga fantasin hos män. Nakenwrestling iförd endast kaviar och lite konstnärligt spritsad mjukost. Gör inte ni sånt?
Tihi! Så busigt!
Min sambo kör riktig traktor och grävmaskin och jag leker med mina hästar.Men tillbaka till vuxenlekarna, vilka gör ni
Diskmaskins-Tetris.Jag tycker det är kul att leka leken " hur mkt disk får plats på diskbänken"