Gammeln
Trådstartare
Ja vet. Men det behövs inte längre för jag har druckit den hemliga graalen å då förblir jag 93 alltidDu får väl gunga gungstolen istället..
Förresten -ska du inte uppdatera din ålder? Det har stått 93 år länge..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vet. Men det behövs inte längre för jag har druckit den hemliga graalen å då förblir jag 93 alltidDu får väl gunga gungstolen istället..
Förresten -ska du inte uppdatera din ålder? Det har stått 93 år länge..
Varför vill du veta det?. Men tillbaka till vuxenlekarna, vilka gör ni
Hur gör du själv, tar du den i tvåan?Ja vet. Men det behövs inte längre för jag har druckit den hemliga graalen å då förblir jag 93 alltid. Men tillbaka till vuxenlekarna, vilka gör ni
*skrattar så jag kräks*Hur gör du själv, tar du den i tvåan?
*skrattar så jag kräks*![]()
Här hade jag velat sett svaretHur gör du själv, tar du den i tvåan?
Jag tycker det är kul att leka leken " hur mkt disk får plats på diskbänken"
Sambosom?Det säger dom inte. Dom Säger bara vuxen lekar få ett bättre sexliv å så är det en man (hennes granne) som ropar på nån å så sjunger tjejen att hon önskar att det var hon som han ropande på. Tolkar det som att mannen har sambo som han leker med och tjejen som sjunger är singel, kan också vara gift, men får inget sex å då vill hon ha vuxenlekar med grannen.
Hur gör du själv, tar du den i tvåan?
Antagligen bara i kombination med strumpbyxor? Man kan ju spara in på lacknaftan då, för det bör ju bara vara positivt om det går hål på dem.Hur gör du själv, tar du den i tvåan?
Vad brukar du göra @Hyacinth ? Är letandet efter de perfekta strumpbyxorna en lek eller kanske mer allvar?
Ursäkta men jag bara måste svara - det är blodigt allvar. Verkligen ingenting för barn.
Jag gillar att leka vuxen, räknas det som vuxenlek? Typ när jag försöker komma ihåg att betala räkningar i tid och planera mina veckor och så. Gå och lägga mig i tid, såna grejer.
Ursäkta men jag bara måste svara - det är blodigt allvar. Verkligen ingenting för barn.
Så där skulle du inte ha sagt om det var en kvinna som skrivit denna trådVarför vill du veta det?
Vadå tvåan. Vad menas med detHur gör du själv, tar du den i tvåan?
Och rida vidareHär hade jag velat sett svaret
Det kan du hoppa upp och sätta dig på!
Själv brukar jag hoppa hage, leka kurragömma, hoppa hopprep och spela barngeni/råttfällan/memory.
Vad brukar du göra @Hyacinth ? Är letandet efter de perfekta strumpbyxorna en lek eller kanske mer allvar?
Så där skulle du inte ha sagt om det var en kvinna som skrivit denna tråd