Fast bubblorna kan nog pillra lite roligt i den som hänger.Jepp och att få i drickbar mängd skumpa i fittan . Dessutom är det väl knappast benen person ett håller i utan runt kvinnans torso. Det verkar fantastiskt obekvämt för bägge oavsett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast bubblorna kan nog pillra lite roligt i den som hänger.Jepp och att få i drickbar mängd skumpa i fittan . Dessutom är det väl knappast benen person ett håller i utan runt kvinnans torso. Det verkar fantastiskt obekvämt för bägge oavsett.
På en konferens jag var på skulle man hitta de som skulle sitta vid samma bord. Alla fick en lapp med ett djur vars läte man skulle imitera.
Mkt underhållande att se folk låta som gris, fiskmås, etc
Det var en rolig lek
Oh, jag har en liknande: Hur mycket ren tvätt kan man lägga i en hög innan den uppnår kritisk massa och välter?
Jag är med på båda dessa och kontrar med jaga dammbävrarna under sängen.Jag tycker det är kul att leka leken " hur mkt disk får plats på diskbänken"
Det finns alltså kylskåp som fotar insidan och skickar till mobilen så du kan kolla när du är i affären så du slipper gissa.I mataffären brukar jag leka "kom ihåg leken". "Undrar va det var som inte längre finns kvar i kylskåpet." Ibland brukar jag banka in saker i huvet som tex en tub tomatpuré, och då är det så inbankat så följande tre köptillfällen har jag då med mig en ny tub hem varje gång. Sen kan jag glatt glömma ris/krossade tomater/kattgodis lika många gånger. Duh.
Dock blir bilderna alltid svarta, eftersom det faktiskt är sant att lampan slocknar då dörren stängs.Det finns alltså kylskåp som fotar insidan och skickar till mobilen så du kan kolla när du är i affären så du slipper gissa.
Jag är med på båda dessa och kontrar med jaga dammbävrarna under sängen.
Är det goda dinosaurierI mitt fall är det inte bävrar utan dinosaurier
Är inte dom utdöda sen längeI mitt fall är det inte bävrar utan dinosaurier
Vilka brukar ni göra
Är inte dom utdöda sen länge
Är det goda dinosaurier
Jag kan få den där snurrande damen att byta håll med viljan.Som barn lekte jag gömma nyckeln, som vuxen leker jag hitta nyckeln. Kruxet nu är bara att det är jag som lägger bort den men min vänstra hjärnhalva talar inte om för den högra var den finns.
Det kunde jag redan första gången jag kollade, eller rättare sagt, första gången bytte hon varv hela tiden men efter jag tittat en stund kunde jag välja vilket varv hon skulle snurra i. Nu roar även jag mig med att snurra upp henne som jag vill.Jag kan få den där snurrande damen att byta håll med viljan.
Om du provar det så kommer du att få rätt hjärnhalva att berätta för dig var nyckeln finns.
Nu så kan jag inte sluta upp med att leka leken "Få damen att dansa åt andra hållet".