Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va e det för nått dåTänker du på typ Trivial Pursuit??
Jag har hört att det är populärt att starta trolltrådar för att se vilka som är "extremfeminister". Jag har inte provat, men jag har hört att det är roligt att skratta åt alla bitterfittor. Pröva, vettja.Vilka brukar ni göra
Va e det för nått då![]()
Det var inte dom jag menade. Menade dom som man gör reklam för i reklamradionJag har hört att det är populärt att starta trolltrådar för att se vilka som är "extremfeminister". Jag har inte provat, men jag har hört att det är roligt att skratta åt alla bitterfittor. Pröva, vettja.
Det var lite svårt att tolka ursprungsinlägget så. Men så här är det ju på buke då alla bara antar en massa.Det var inte dom jag menade. Menade dom som man gör reklam för i reklamradion![]()
Vad är det för slags lekar då?? Låter misstänktDet var inte dom jag menade. Menade dom som man gör reklam för i reklamradion![]()
Sluta vara så våldsam!Kuddkrig?
Det säger dom inte. Dom Säger bara vuxen lekar få ett bättre sexliv å så är det en man (hennes granne) som ropar på nån å så sjunger tjejen att hon önskar att det var hon som han ropande på. Tolkar det som att mannen har sambo som han leker med och tjejen som sjunger är singel, kan också vara gift, men får inget sex å då vill hon ha vuxenlekar med grannen.Vad är det för slags lekar då?? Låter misstänkt
Jag är inte så åldersfixerad baraMen det är väl barnlekar. Aha du är inte vuxen ännu![]()
Att du bara orkar..Vilka brukar ni göra
Det är just det jag inte görAtt du bara orkar..![]()
Du får väl gunga gungstolen istället..Det är just det jag inte gör.
Det var inte dom jag menade. Menade dom som man gör reklam för i reklamradion![]()