Vuxenlekar

Jag har hört att det är populärt att starta trolltrådar för att se vilka som är "extremfeminister". Jag har inte provat, men jag har hört att det är roligt att skratta åt alla bitterfittor. Pröva, vettja.
Det var inte dom jag menade. Menade dom som man gör reklam för i reklamradion:up:

Vad är det för slags lekar då?? Låter misstänkt
Det säger dom inte. Dom Säger bara vuxen lekar få ett bättre sexliv å så är det en man (hennes granne) som ropar på nån å så sjunger tjejen att hon önskar att det var hon som han ropande på. Tolkar det som att mannen har sambo som han leker med och tjejen som sjunger är singel, kan också vara gift, men får inget sex å då vill hon ha vuxenlekar med grannen.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 350
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V