Voffs schäferbebisar

De senaste dagarna har puppisarna varit utanför valplådan en hel del och varit med oss. Nu har man kunnat se mycket mer av deras personligheter.
Och detta har gjort att jag bestämde mig för att inte välja någon valp.
Det blev istället så att det blev jag som blev vald :love:

Hela tiden är en och samma tjej på mig. Svansen går som en propeller på henne och hon väljer alltid att gå till mig före sambo och son. Hon är också tuff och framåt. Gör små lekinviter både till sina syskon men även till mig. Sambon skiter hon i :D
Biter, tuggar och drar i mig och är så där go i bettet och kampen som jag vill se :love:

Vem tror ni blev Calibra? ;)

De senaste dagarna har puppisarna varit utanför valplådan en hel del och varit med oss. Nu har man kunnat se mycket mer av deras personligheter.

Hela tiden är en och samma tjej på mig. Svansen går som en propeller på henne och hon väljer alltid att gå till mig före sambo och son. Hon är också tuff och framåt. Gör små lekinviter både till sina syskon men även till mig. Sambon skiter hon i :D
Biter, tuggar och drar i mig och är så där go i bettet och kampen som jag vill se :love:

Den svarta blev det!

Det blir antingen den svarta eller den grå, eftersom jag kommer att stjäla den svartbruna. :love:

Ja, inte blev det den jag trodde. Till utseendet är det hon som tilltalat mig minst.
Men här är hon, Uxås Calibra..."Iba" den svarta.

13450941_1226282160717548_8484850699695928489_n_zpskaslpbvr.jpg

Fast nu är hon inte så svart längre. Och den vita lilla fläcken fram hänger kvar....

Ju värre desto bättre :p Fast dom är så unga så det hinner ändra sig,den värsta busen kan i sista änden vara den trevligast och tvärtom som med frallan jag hade här i helgen,han kom som en blyg o timid viol och åkte hem som Bin laden :o:angel:
Precis så är det. Och sen ska de även matcha sin förare för att optimera potentialen.

I dag tilldelade vi puppisarna deras namn. De har också fått smaka köttfärs. Mamma Mu har börjat uppfostra lite och hon har också börjat visa små tecken på att avvänjningsfasen är på gång. De är nu 3 veckor och 2 dagar.

Här är Cobra
13407268_285661135113923_8247287012330075730_n_zps2xg0e8xp.jpg

Criga
13445424_285660561780647_2486267610985719681_n_zpsn1vkycai.jpg

Calibra
13417400_285660578447312_5816592267772280429_n_zpsofe11spj.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 447
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 538
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar