Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De tackar jourhavande barnmorskan så mycketGrattis på 3v dagen puppisarna!
De tackar jourhavande barnmorskan så mycket
De senaste dagarna har puppisarna varit utanför valplådan en hel del och varit med oss. Nu har man kunnat se mycket mer av deras personligheter.
Och detta har gjort att jag bestämde mig för att inte välja någon valp.
Det blev istället så att det blev jag som blev vald
Hela tiden är en och samma tjej på mig. Svansen går som en propeller på henne och hon väljer alltid att gå till mig före sambo och son. Hon är också tuff och framåt. Gör små lekinviter både till sina syskon men även till mig. Sambon skiter hon i
Biter, tuggar och drar i mig och är så där go i bettet och kampen som jag vill se
Vem tror ni blev Calibra?
De senaste dagarna har puppisarna varit utanför valplådan en hel del och varit med oss. Nu har man kunnat se mycket mer av deras personligheter.
Och detta har gjort att jag bestämde mig för att inte välja någon valp.
Det blev istället så att det blev jag som blev vald
Hela tiden är en och samma tjej på mig. Svansen går som en propeller på henne och hon väljer alltid att gå till mig före sambo och son. Hon är också tuff och framåt. Gör små lekinviter både till sina syskon men även till mig. Sambon skiter hon i
Biter, tuggar och drar i mig och är så där go i bettet och kampen som jag vill se
Vem tror ni blev Calibra?
Den grå är i nuläget ett monster. Här snackar vi attityd!!!Den grå!
Ju värre desto bättre Fast dom är så unga så det hinner ändra sig,den värsta busen kan i sista änden vara den trevligast och tvärtom som med frallan jag hade här i helgen,han kom som en blyg o timid viol och åkte hem som Bin ladenDen grå är i nuläget ett monster. Här snackar vi attityd!!!
Perfekt. Tror tom @dobbis hade godkänt henne!!
Den grå är den jag tycker är finast. Jag gillar de grå mest. Jag tror mig ana att hon passar ypperligt i det hemmet som kommer tävla IPO.Den grå!
Precis så är det. Och sen ska de även matcha sin förare för att optimera potentialen.Ju värre desto bättre Fast dom är så unga så det hinner ändra sig,den värsta busen kan i sista änden vara den trevligast och tvärtom som med frallan jag hade här i helgen,han kom som en blyg o timid viol och åkte hem som Bin laden
Jag tror mig ana att hon passar ypperligt i det hemmet som kommer tävla IPO.
IPO är en sport som innehåller tre discipliner. Spår, lydnad och skydd.O för en nybörjare som jag, vad är IPO?
Åh, så roligt! Måste säga grattis fast jag inte rikigt vet varför! Ska bli spännande att följa henne här på Buke!Ja, inte blev det den jag trodde. Till utseendet är det hon som tilltalat mig minst.
Men här är hon, Uxås Calibra..."Iba" den svarta.
JA så bra! då får vi på buke se mycket mer av henne Hon är ju skitsötJa, inte blev det den jag trodde. Till utseendet är det hon som tilltalat mig minst.
Men här är hon, Uxås Calibra..."Iba" den svarta.