Voffs schäferbebisar

De är ju så löjligt söta de små fetkorvarna att jag är kär i dom allihopa! :love:

Nu står jag och velar mellan den svarta med liiite brunt på och den brunsvarta. Tror båda kan få en rätt läcker teckning.
Sambon gillar den grå mest men gråa har vi haft så många.

Låter som en utmärkt idé. Jag vill gärna ha minutrapportering från övriga tikar under valpning :D
Yeees - jag kollar aldrig Buke via fånen ju, än mindre skriver här via den ;) Jobbigt kuta mellan sovrum och vardagsrum där datorn står :p

och föder Polly som sist, så lär det verkligen bli minutrapportering - hann inte förra gången att torka mig om händerna för att messa en kompis mellan valparna :nailbiting:

Yeees - jag kollar aldrig Buke via fånen ju, än mindre skriver här via den ;) Jobbigt kuta mellan sovrum och vardagsrum där datorn står :p

och föder Polly som sist, så lär det verkligen bli minutrapportering - hann inte förra gången att torka mig om händerna för att messa en kompis mellan valparna :nailbiting:
Sicken räser...inte som Mamma Mu då :angel:

De är ju så löjligt söta de små fetkorvarna att jag är kär i dom allihopa! :love:

Nu står jag och velar mellan den svarta med liiite brunt på och den brunsvarta. Tror båda kan få en rätt läcker teckning.
Sambon gillar den grå mest men gråa har vi haft så många.
Men ni har ju redan en svartbrun nu ju med ^^

Humm...ja just det ja. Instagram hade du väl, där är det la enkelt? Men vi som inte vet din sida, vettesjutton om det går att länka därifrån och tex, hit... Med inbäddaknappen för film i inlägget här står det:
Om någon är sugen på att försöka förklara för mig som mediateknisk efterbliven hur det funkar med att länka från instagram så go a head :D

Om någon är sugen på att försöka förklara för mig som mediateknisk efterbliven hur det funkar med att länka från instagram så go a head :D
Googla på webstagram, klicka på första sökträffen. På webstagram söker du sedan efter ditt konto, letar upp bilden du vill infoga här, kopierar bildadressen till den (högerklicka på bilden och välj att kopiera bildadress), infoga här som du brukar göra när du lägger in bilder.

Annars kan du ju ta bildadressen från Facebook också, du verkar ju ha bilderna där med :)

Googla på webstagram, klicka på första sökträffen. På webstagram söker du sedan efter ditt konto, letar upp bilden du vill infoga här, kopierar bildadressen till den (högerklicka på bilden och välj att kopiera bildadress), infoga här som du brukar göra när du lägger in bilder.

Annars kan du ju ta bildadressen från Facebook också, du verkar ju ha bilderna där med :)
Det är en film, så det går inte.

Vårat instagram ligger på samma mail som min privata fb och min privata fb vill jag inte länka till Buke. Sorry.

I dag har jag varit mest sugen på att behålla den grå :p
Det är var annan dag här ;)

Vi har haft släktkalas för att fira sonens 11-årsdag. Vädret tillät att vi var ute för grill, krocket och kubb så det var tyst i huset.
Men Mamma Mu ville ut och vara med. Så hon fick komma ut i omgångar. Hon har "blommat upp" tycker vi båda. Är glad och mer "pigg" på nått vis. Myser och trivs i sin valplåda med sina döttrar och öser på ute.
Hon känns 3 år yngre:D

För övrigt...åh vilken cool, trygg och suvurän mamma hon är:love:

Vårat instagram ligger på samma mail som min privata fb och min privata fb vill jag inte länka till Buke. Sorry.

I dag har jag varit mest sugen på att behålla den grå :p
Det är var annan dag här ;)

Vi har haft släktkalas för att fira sonens 11-årsdag. Vädret tillät att vi var ute för grill, krocket och kubb så det var tyst i huset.
Men Mamma Mu ville ut och vara med. Så hon fick komma ut i omgångar. Hon har "blommat upp" tycker vi båda. Är glad och mer "pigg" på nått vis. Myser och trivs i sin valplåda med sina döttrar och öser på ute.
Hon känns 3 år yngre:D

För övrigt...åh vilken cool, trygg och suvurän mamma hon är:love:
Men du borde kunna länka instagram utan att länka fb väl :)
Vill ju se de små liven (här också :angel: )

I dag är tjejerna 5 dagar och de har blivit vägda igen. Med två smockfulla tuttar var är det inte konstigt att de växer.
Här är tiken som kom ut först "Röd". Hon väger nu 930g. I nuläget min favorit.
13263793_276361362710567_581941720795686257_n_zpsajsruher.jpg

Här är tjej nummer två, "Gul". Den brunsvarta. Hon väger nu 997g. Hon kommer bli ganska lik sin far i färgen.
13263793_276361739377196_6363696625404041387_n_zps5xgbw3cq.jpg

Och här är tjej nummer tre, "Turkos". Hon som är nästan helsvart men har en yttepytte vit fläck på bröstet (kan försvinna....inte ovanligt att de gör det) och lite brunmelerat längst ner på framben och bringa. Hon vägde i dag 950g
13332831_276364976043539_3200298930923015908_n_zpsggtag1il.jpg

I dag är tjejerna 5 dagar och de har blivit vägda igen. Med två smockfulla tuttar var är det inte konstigt att de växer.
Här är tiken som kom ut först "Röd". Hon väger nu 930g. I nuläget min favorit.
13263793_276361362710567_581941720795686257_n_zpsajsruher.jpg

Här är tjej nummer två, "Gul". Den brunsvarta. Hon väger nu 997g. Hon kommer bli ganska lik sin far i färgen.
13263793_276361739377196_6363696625404041387_n_zps5xgbw3cq.jpg

Och här är tjej nummer tre, "Turkos". Hon som är nästan helsvart men har en yttepytte vit fläck på bröstet (kan försvinna....inte ovanligt att de gör det) och lite brunmelerat längst ner på framben och bringa. Hon vägde i dag 950g
13332831_276364976043539_3200298930923015908_n_zpsggtag1il.jpg
Vilka fett-bobbor :love: Den första - sicken goding:heart

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 447
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 538
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar