Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte ny våg i dag då vår gammla ballade ur. Och nu förstår jag varför hon var så stor.
Grå tiken: 688g
Svartbruna tiken: 763g
Svarta tiken: 720g
Den dödfödda var störst men hon vägdes aldrig.
Normalt är runt 500g
Jösses,vad matatde du mamma mu med?Köpte ny våg i dag då vår gammla ballade ur. Och nu förstår jag varför hon var så stor.
Normalt är runt 500g
Jösses,vad matatde du mamma mu med?
Fetto-bebisarKöpte ny våg i dag då vår gammla ballade ur. Och nu förstår jag varför hon var så stor.
Normalt är runt 500g
Köpte ny våg i dag då vår gammla ballade ur. Och nu förstår jag varför hon var så stor.
Normalt är runt 500g
Lilla Blå....det hette min gamla FordVad skönt att allt har gått så bra ändå, tråkigt såklart med den fjärde tiken men härligt att de andra tre är så stora och välmående!
Lilla blå...
Verkligen fina namn också! Ska bli spännande att följa dom här i tråden!
Nja...hon fick ju sin ranson, som iofs var generös. men sen har hon ju mumsat i sig möss katten kommit in med, stulit all mat som hon kommit år och sett så utsvulten och höggravid ut att alla som varit här på fika har "tappat" någotAllt?
Och våran lilla KiaLilla Blå....det hette min gamla Ford
Och min mors Citroën. Små blå bilar är populärtOch våran lilla Kia
Jag delar gärna när "mina" små kommer Blir lite smått, gott och blandat här då att uppdatera med för oss innan de som ska flytta flyttar utJag tycker detta kan bli en dräktighetstråd och så kan @russinbulle och andra med kullar på gång haka på med uppdateringar
Buke-valpar, Buke-bäbisar eller liknande blir väl kanonVi kanske kan be moderatorn byta namn på rubriken, till typ Bukevalpar eller nåt @Snurrfian (den moderator jag kom på just nu ).
TackVad fina de var, blir ju glad av att se dem bara! Grattis @Voff !!
Låter som en utmärkt idé. Jag vill gärna ha minutrapportering från övriga tikar under valpningVi kanske kan be moderatorn byta namn på rubriken, till typ Bukevalpar eller nåt @Snurrfian (den moderator jag kom på just nu ).