Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog mig friheten att göra en egen tråd där @Voff kan uppdatera de närmaste 8 veckorna, så behöver man inte bläddra i snackistråden hela tiden
Hahaha.
Egen tråd! Jo jag tackar. De är redan kändisar de små liven
Det är klart. Det blev bara tre tjejer. En kommer att stanna här. Och heta Calibra.
Vem det blir kommer att visa sig sen. Är ju svag för svartbruna
Mamma Mu mår bra. Hon äter, dricker, har varit ute och rastat sig. Hon är lugnet själv. Tvättar de små så de får väl fuktexem innan de flyttar hemifrån
Det är ett jäkla liv i valplådan. Riktiga små gapstarar har hon fått
Fast det ska inte vara oljud i valplådan,det kan tyda på att dom inte får tillräckligt med mat.
De äter för fullt. De har mat i överflöd med bara tre puppisar på det juvret.Fast det ska inte vara oljud i valplådan,det kan tyda på att dom inte får tillräckligt med mat.
Nu är namn bestämt.
Tjejerna kommer heta Criga, Cobra och Calibra. Vem som blir vem får vi se. Själv är jag inget fan av svarta schäfrar om man nu ska gå på färgen. Cobra känns mest passande på henne. Men i slutändan är det ju deras egenskaper som jag kommer välja ut min ifrån.
Sen...bizzy bizzy@Voff: Logga in dig på Websta med ditt Instagram-alias, det är jättelätt att länka därifrån.
Älskar också svarta schäfrar...... Eller tja.. Alla schäfrar egentligen, men mest svarta...Åh jag som ääälskar svarta Schäfrar
Det är mycket som kan gå fel vid förlossningar Var med om detsamma på flera lamm förra året. Alltid lika sorgligt när livsdugliga små knoddar faller på målsnöret sas. Skönt att hon har tre andra att ta hand om!Det fanns en tik till. Har hållit den undan "media" då jag inte vet på vilka sociala medier/forum eventuella valpköpare finns. Hon var rejält stor och tog för lång tid på sig ut. Hinnor och vatten var fina men hon hade svalt för stora mängder fostervatten och var för medtagen. Även denna var svart.
Åh så trött jag är nu. Någon har ju varit ständig vakt i tre dygn. Ska ställa klockan med jämna mellanrum för att titta till dom i natt också för säkerhets skull men allt ser lugn och fint ut precis som det ska. Men det var då stora puppisar denna gången.