Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Nu tog det ett tag eftersom min dator kraschade lite under tiden)Är det någon som har liveresultat som funkar?
(Nu tog det ett tag eftersom min dator kraschade lite under tiden)
Lagställningen (indv är svårare eftersom den räknar totalt):
1. USA 4.72
2. GER 4.82
3. NED 4.83
4. CAN 6.00
5. FRA 6.08
6. SWE 7.01
7. IRL 10.51
8. QAT 11.01
9. COL 13.86
10. UKR 14.98
Då räknades första ryttaren med oavsett resultat, andra ryttaren räknas med om den har bättre resultat än första. Och allas andra ryttare har inte ridit.
Top 20 ind just nu (bara 3 av dom som har ridit)Tack snälla!
Liveresultaten fungerar hyfsat för mig i Firefox, inte i IE
Vad är det för hinder? /Inte fått upp play än
Blir kul att se nästa säsong av ryttareliten med backstagematerial från tex idag, men Peders katastrofrunda och Alexs uppräddning efter den dåliga starten!
Usch mådde illa när man såg hur Abdel Said,från Egypten,körde in sporrarna i hästen efter att den hade vägrat..
Kan bara tänka mig hur de behandlar sina hästar hemma om de är såhär på stora tävlingar.
Är det verkligen vanligt att man rider med hackamore + ett bett?
Usch mådde illa när man såg hur Abdel Said,från Egypten,körde in sporrarna i hästen efter att den hade vägrat..
Kan bara tänka mig hur de behandlar sina hästar hemma om de är såhär på stora tävlingar.
Eller hur! Samma med Cara Bianca Frew som verkligen slog hästen med spöt.
Det borde vara poängavdrag för dåligt horsemanship..
Hackamore och bett är i sig en ganska snäll betsling. Den verkar ju ofta mindre i munnen.Sett flera ryttare som har den kombinationen. Vissa rider ju på kandar också. Fri betsling - kan bli ganska gräsligt.
Kan det vara så att de räknar bort discard score för lagen?Nån som kan förklara hur Sverige kan ha 7,01?