Vår kära borgångna @Mammas verkade verkligen intresserad av Cirkus
Inlägget gjordes 18:40.
Undrar just om Tjuven verkligen ansåg att vi skulle kolla upp Cirkus för att hon misstänkte att cirkus var en ulv eller för hon visste att Cirkus är god. Nu fick vi inget svar, men det häst stärker min tro att hon är med på goda sidan. Just detta inlägget av mammas väckte mitt intresse igår vilket jag markerade.
Personligen blir jag paranoid när så många inte kollar så mycket mer noga på cirkus. För mig är det väldigt graverande att en ulv säger att två ska hoppa av precis innan en andra aviserar att hon hoppar av - jag ser det som betydligt troligare att det i det läger är en faktiskt felsägning pga info som kommit fram i lyan än att hon bara fått för sig det utan påverkan. Och det är så otroligt lägligt om det inte skulle vara en tabbe, just en ulv som missuppfattar precis innan en god ersätts, och sedan när ulven åkt börjar folk försöka rikta fokus mot andra. Jag blir paranoid på det här!
Inlägget gjordes 18:40.
Undrar just om Tjuven verkligen ansåg att vi skulle kolla upp Cirkus för att hon misstänkte att cirkus var en ulv eller för hon visste att Cirkus är god. Nu fick vi inget svar, men det häst stärker min tro att hon är med på goda sidan. Just detta inlägget av mammas väckte mitt intresse igår vilket jag markerade.