Eftersom Mammas käkades så kan ju ulvarna inte anat att hon var tjuv. Kanske hon tvärtom uppträdde som en god med info, dvs hade rätt i det hon skrev?
Det här tycker jag är intressant. Jag håller med om att ulvarna rimligtvis inte kan ha anat Mammas roll, då hade det varit otroligt korkat att käka henne. Mammas var väldigt mån om att föra historien om cirkus2/Koppen upp i ljuset igen, kan hon ha tystats ner?
Jag tycker fortfarande att det är så himla konstigt att cirkus håller fast vid teorin om att caisa skulle vara ond, endast och enbart baserat på uteslutningsmetoden - som lika gärna kan användas som teori om att cirkus själv skulle vara ond
Angående Niyama så blir jag mer och mer osäker på vad jag ska tro. Det som är skumt är bland annat röständringen såklart. Jag har egentligen svårt att tro att Niyama skulle våga sig på att sticka ut så extremt mycket som ulv, men å andra sidan är Niyama en spelare som skulle kunna lyckas med en sådan grej.
En sak börjar oroa mig: Jag har ingen aning om vart jag har Hedinn. När jag studerar röststatistiken så tycker jag att hennes röster bade dag 2 och dag 3 är lite skumma. Dag 2 är hon med i drevet mot Caisa (som alla sedan släpper utan vidare??), där har vi visserligen problemet med att Hedinn kanske inte sett de tidigare rösterna då alla kom så tätt. Men dag 3 så blir det än skummare, när det star 5-3 till cirkus så kommer Hedinn in och reducerar och får sen med sig fler spelare så att Jeffery till slut lynchas. Återigen en slump eller? Lösa funderingar såhär på morgonkvisten.
Snurrfian är nybörjare och förvirrad, helt naturligt Jag tycker att hon känns ärlig när hon vrider och vänder på saker för att försöka förstå, men det som gnager är ju att man lätt blir lurad av nybörjare just pga detta Men alltså, jag har just nu inga skäl att misstänka henne pga vad hon skrivit i leken så jag håller henne än så länge neutral.
Habina (2) har jag verkligen ingen koll på. Har lagt flera otacksamma förstaröster. Visst att Koppen låg lite risigt till men skulle verkligen en ulv lägga förstarösten där? Jag vet inte. Ett bra alibi å andra sidan.
Lobelia, glömmerallt och caisa lämnar jag tillfälligtvis därhän eftersom jag måste springa iväg till en föreläsning strax Men ingen av dem har fått mig att reagera så väldigt (dock vill jag gärna kika närmare på Caisa, speciellt pga de många rösterna hon fått).