Jag ser att @glömmerallt kämpar hårt för att jag inte ska vinna inläggskampen igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä det får du inte, det blir vatten och bröd för dig.Jag gillar ju inte bubbel så där överdrivet mycket. Får jag dricka sangria i stället?
Förstår jag det rätt nu så ska jag rösta på någon av innan natt DL eller är det innan dag DL?
Röster avläggs före dag-DL.Förstår jag det rätt nu så ska jag rösta på någon av innan natt DL eller är det innan dag DL?
Det funkar det också!Men @bumpo, du ska tävla VM i fälttävlan. Du får inte dricka - alls. Nu blir det Pommac för dig!
Självfallet får du det!Om jag får dricka Pepsi Max
Nä det får du inte, det blir vatten och bröd för dig.
Förstår jag det rätt nu så ska jag rösta på någon av innan natt DL eller är det innan dag DL?
Det kanske kan vara läge att berätta för eventuella nybörjare att "DL" = DeadLine, alltså (forum)tiden då rösten (eller ativiteten) ska vara genomförd.Som Niyama säger så röstar du före dag DL. Natten i leken är till för att specialrollerna ska göra sina val och det finns då en DL för dessa. Men om specialarna inte har tid att vara inne mellan dag och natt DL så kan de göra valen innan det hunnit bli natt i leken.
Men buhu på dig du är säkert ulv också.
Nej då! Inte ledsen! men tack, sprit är alltid bra.Blev du lessen nu? F'låt. Jag kan bjuda på en virtuell Gin och tonic i stället. Med äkta hembränt.
Då blir det liten stark en "räcker över en halvlitersbägare full med gin och tonic, ungefär 30% gin"Nej då! Inte ledsen! men tack, sprit är alltid bra.