Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gin och tonic i virituell formMärkligt. *lyfter nyvaket på huvudet, och ser mig Durigutti-vingligt om*
Nertid av forum brukar alltid komma tio minuter innan en ödestiger röstning.
Vad har jag missat?
Aah. Sån där bakfyllefri, som man kan köra bil på. Det var synd.Gin och tonic i virituell form
[Gilla]
(det här med rollspel vore rätt kul att köra i en lek )
Här vaknar jag och tror att jag har missat en massa viktigt teoriande, och så pratar ni bubbel! Jag ser att jag är den enda som tar det här mästerskapet på allvar, det ligger faktiskt månader av arbete bakom den här tävlingen. MÅNADER!
Både jag och min häst Cornelius af Filedutt har nu fått vår skönhetssömn och är redo för dagens strapatser på tävlingsplatsen. Under dagen har jag lite viktiga åtaganden men kommer naturligtvis följa spektaklet via mobiltelefonen.
Nu blir jag misstänksam. Jag skrev mycket tydligt att jag var seriös och gick och lade mig. Läser du bara det du känner för? ()
Jag tycker vi kan börja leta ulvar bland de som ställer till med en fest kvällen innan. Speciellt den deltagare som super ned andra...
Det här verkar misstänkt, den som påstår att det tar månader att förbereda sig för VM måste helt enkelt vara dåligt insatt men försöka spela motsatsen. Alla med en gnutta insikt vet att det är års förberedleser för att ens nosa på en VM-biljett. Du försöker bara leda bort misstankarna för dig själv.Här vaknar jag och tror att jag har missat en massa viktigt teoriande, och så pratar ni bubbel! Jag ser att jag är den enda som tar det här mästerskapet på allvar, det ligger faktiskt månader av arbete bakom den här tävlingen. MÅNADER!
Både jag och min häst Cornelius af Filedutt har nu fått vår skönhetssömn och är redo för dagens strapatser på tävlingsplatsen. Under dagen har jag lite viktiga åtaganden men kommer naturligtvis följa spektaklet via mobiltelefonen.
Jag tror ont om alla i ulvlekar men gott om alla i alla andra sammanhang.
Naturligtvis tar det år! Jag pratar nu inte om att ta en plats i världseliten, där är jag självskriven. Jag pratar om förberedelserna inför just denna tävling, där har jag lagt ner många månader på att vässa formen på både mig och Corny.
Jag tycker då att det är betydligt mer misstänksamt att som @bumpo glida in på ett bananskal! (Vem lämnar sånt på marken??)
Naturligtvis tar det år! Jag pratar nu inte om att ta en plats i världseliten, där är jag självskriven. Jag pratar om förberedelserna inför just denna tävling, där har jag lagt ner många månader på att vässa formen på både mig och Corny.
Jag tycker då att det är betydligt mer misstänksamt att som @bumpo glida in på ett bananskal! (Vem lämnar sånt på marken??)
Givetvis. Jag behövde nån mer som är lika novis som jag på detta. Dressyren kan jag nog fixa, men inför hindergrenarna lär det krävas mer än en flaska champagne för att jag ska våga ge mig ut på banan...Jag tror det var @Hedinn som lämnade bananskalet. Hon verkar inte vilja ge sig tillkänna...