Visst gör det ont när knoppar brister

@Snurrfian: Jag vill ju också skjuta lite plåt :( nu blev jag ju deprimerad här.
Du får följa med mig! :D Jävla skit pollen måste jag bara få säga, jag har vaknat ex antal gånger i natt och försökt klia ut ögonen, nu börjar clarityn göra lite nytta äntligen.
Maken kom hem med bussen, (tur för honom för jag var så trött så jag ville absolut inte sätta mig och köra) och nu är kaffet klart och jag ska sätta mig i solen en stund och njuta istället för att sova... Eller ja om en kvar ska jag börja åka mig fylletaxi tur och hämta makens kusin då... Och hoppas på att det eländet inte blev så full igår att hen inte är vaken och inte hade vett nog att skicka ett sms om att hen inte skulle ha hämtning... Nåja det är ju alltid roligt att åka en timme extra på en söndagsmorgon....

@Snurrfian: Det bästa med att inte ha körtkort var att man aldrig behövde vara fyllechaffis! :D Allt annat var dock negativt så jag är glad att ha det :p.

Jag vill följa med, det var så länge sedan jag sköt något :( särbon säger att det inte är bra för hälsan att skjuta för sällan.

Ah! Selleri saknar jag, annars så hade jag sjääääääälvklart gjort en till ära av den eminenta förklaringen.

Jag gjorde en cremefraiche-röra igår med romansallad, äpple, rödlök och hade allvarliga funderingar på att bryna på valnötter och ha i. Föll dock på lättja...

Min mobil är på gränsen till sammanbrott. Jag kan se Fawlty Towers, men jag kan inte höra. Sabbar lite för förståelsen måste jag erkänna.

Min mobil är på gränsen till sammanbrott. Jag kan se Fawlty Towers, men jag kan inte höra. Sabbar lite för förståelsen måste jag erkänna.
Jag kan spela in en ljudfil och skicka till dig? Blir säkert lika bra som med originalljudet.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar