Visst gör det ont när knoppar brister

@ullo: Har barerna kommit än? Jag ändrade beställningen, det kändes som om du inte behövde några barstolar. Petit derrière osv så jag tänkte att du kunde sitta på bardiskarna. Jordnötter och chips är givetvis med på beställningen också.

@Hedinn Jag med, så jag var tvungen att titta noga en gång till. Jag och min dåliga franska... Chiabatta, baguett o ostbröd fixar jag utan problem... Men franska är värre. Möjligen till brödrost eller smörgåsgrill.

@ullo: Jag måste fan ha nyst när jag skrev beställningen, sabla förkylning. Kan jag skicka en Nisse för att fixa det hela? Det kanske tar lite tid, han bor i Sthlm och är säkert lite bakis med tanke på att det är söndag. Han har motorcykel dock så bara han nyktrat till ska han komma fram snabbt. Han bangar inte för att näcka heller!

@ullo: Nisse har en tvillingbror också, vill du ha diskat i stereo? Han har också motorcykel och kan säkert tänka sig att näcka, iaf på överkroppen? Han blandar en grym G+T också.

@ullo: Fast är du verkligen inne med "Vi gillar olika"? Jag menar, de är ju inte helt svenska eftersom de bryter på norrländska (närmare bestämt Ö-vikska). De har liksom inte fått in stockholmskan helt men de förstår den utan problem.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar