Visst gör det ont när knoppar brister

Vaaaa, nej inte aaaaalls! :D
Jag vet sånt.

Jag hade en gång i tiden en klasskompis som alltid sa fuck you när han blev sur. Varje gång han sa det till mig svarade jag "yeah, fuck me!" Han hade lite svårt att fortsätta vara sur då. Det är tydligen inget folk väntar sig att få till svar.

Nåja jag får ha roligt i morgon fm och åka och skjuta plåtfigurer istället...
Plåtfigurer?? På min tid när jag gjorde rekryten hade vi pappfigurer och var det nån tokfan vi hatade så band vi honom vid ett träd och satte en pappfigur framför. :devil: Enda gången nån klagade efteråt var när vi råkat ta regementschefen,,,,,,,,,,då blev det ett jävla liv. :o

Jag vet sånt.

Jag hade en gång i tiden en klasskompis som alltid sa fuck you när han blev sur. Varje gång han sa det till mig svarade jag "yeah, fuck me!" Han hade lite svårt att fortsätta vara sur då. Det är tydligen inget folk väntar sig att få till svar.

VA, du menar att du inte rodnade och fnittrade kvinnligt åt hans coola manliga språk? Tihi.

@Mammas: En halv cider (som smakade päckel, tack förkylningshelvete som blivit värre) och Bricanyl. Tänkte att cidern skulle ha lite bronkvidgande effekt men fick ge upp och ta Bricanyl.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar