Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fittoff.
Nej, du skulle gilla det för mycket.Tycker du ska börja säga "Fuck you" till mig istället!
Nej, du skulle gilla det för mycket.
Jag vet sånt.Vaaaa, nej inte aaaaalls!
Plåtfigurer?? På min tid när jag gjorde rekryten hade vi pappfigurer och var det nån tokfan vi hatade så band vi honom vid ett träd och satte en pappfigur framför. Enda gången nån klagade efteråt var när vi råkat ta regementschefen,,,,,,,,,,då blev det ett jävla liv.Nåja jag får ha roligt i morgon fm och åka och skjuta plåtfigurer istället...
Jag vet sånt.
Jag hade en gång i tiden en klasskompis som alltid sa fuck you när han blev sur. Varje gång han sa det till mig svarade jag "yeah, fuck me!" Han hade lite svårt att fortsätta vara sur då. Det är tydligen inget folk väntar sig att få till svar.
Nej, jag var så jäääävla häftig att jag betedde mig manligt!VA, du menar att du inte rodnade och fnittrade kvinnligt åt hans coola manliga språk? Tihi.
Nej, jag var så jäääävla häftig att jag betedde mig manligt!
Det tror jag skulle passa mig utmärkt!Du leker med elden, dahlin', du kommer få musche om du fortsätter sådär!
Det tror jag skulle passa mig utmärkt!
Ja, och enbart äta waldorfsallad!Jsg ser dig framför mig, i Hitlermusche, gå omkring i Berlin och hålla på att "Don't mention the war".
Ja, och enbart äta waldorfsallad!
Ja, om vi ändå skulle dra Fawlty Towers-referenser. Eller var det inte detta du syftade på?Sallad? Vegetarian är bara ett indianordspråk för dålig jägare, eller hur det var.