Visst gör det ont när knoppar brister

Hehehe... Tänk er att sitta på toaletten, och känna hur det kommer några blöta armar som börjar smeka en över rumpan och benen och suger fast sig med sugpropparna så man inte tar sig därifrån... :D

Hehehe... Tänk er att sitta på toaletten, och känna hur det kommer några blöta armar som börjar smeka en över rumpan och benen och suger fast sig med sugpropparna så man inte tar sig därifrån... :D

Hahaha!

Mvh har ormitoalettenfobi och kan aldrig kissa i en toalett utan att kolla i den innan. :angel:

@Mammas, du vet att det är meningen att du ska gilla såna inlägg du tycker är roliga också, va? Eller försöker du fuska med sånt för att gå om mig?

@Mammas, du vet att det är meningen att du ska gilla såna inlägg du tycker är roliga också, va? Eller försöker du fuska med sånt för att gå om mig?

Jag gillar allas inlägg utom dina, bläckis och Niffes, men neeeej, det har iiinte med saken att göra.
(Jag brukar vara bättre på det, men idag har jag mest svarat. FLÅT, känner du dig tråkig nu? :()

@Hedinn Jag tänker att den blir förbannad när jag pissar på den och biter mig. :o

@Snurrfian Vad har plåtfigurerna gjort för ont som förtjänar att de ska bli skjutna på? ;)
Vad tror du en råtta gör då?!

Så länge det inte är en huggorm är det ju ingen fara. Jag tror dessutom en råtta är mer benägen att attackera i det läget än en orm, ormen flyr nog tillbaka genom avloppen.

Jag gillar allas inlägg utom dina, bläckis och Niffes, men neeeej, det har iiinte med saken att göra.
(Jag brukar vara bättre på det, men idag har jag mest svarat. FLÅT, känner du dig tråkig nu? :()
Ja, jag känner mig JÄTTETRÅKIG. Men tur för dig så vann båda mina lag sina respektive cupfinaler ikväll, så jag är på bra humör. :D

@Mammas tanken är att jag egentligen ska träffa papperslappen som sitter någonstans på plåtfiguren men den är oftast alldeles för lite så därför satsar jag på att träffa plåtfiguren i första hand. ;) Även kallad jaktstig. ;)

Vad tror du en råtta gör då?!

Så länge det inte är en huggorm är det ju ingen fara. Jag tror dessutom en råtta är mer benägen att attackera i det läget än en orm, ormen flyr nog tillbaka genom avloppen.

Men TACK för ditt stöd gällande mina fobier. :p De blir så mycket mindre nu!

@Mammas tanken är att jag egentligen ska träffa papperslappen som sitter någonstans på plåtfiguren men den är oftast alldeles för lite så därför satsar jag på att träffa plåtfiguren i första hand. ;) Även kallad jaktstig. ;)

Hahaha, jag förstår precis! :D Själv övar jag mest att åka på ett ben på varje träning med derbyn, när de andra tränar att byta håll, åka baklänges osv. :angel: Men jaja, jag kommer nog ikapp någon gång. :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar