Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du var för full för att se dem.
Ja skidåkning alltså
Hehehe... Tänk er att sitta på toaletten, och känna hur det kommer några blöta armar som börjar smeka en över rumpan och benen och suger fast sig med sugpropparna så man inte tar sig därifrån...
Orm också?! Jag har råtta-i-toaletten-fobi efter en tråd inne på katt. Men tror ändå, spontant, att jag föredrar orm i så fall.Hahaha!
Mvh har ormitoalettenfobi och kan aldrig kissa i en toalett utan att kolla i den innan.
@Mammas, du vet att det är meningen att du ska gilla såna inlägg du tycker är roliga också, va? Eller försöker du fuska med sånt för att gå om mig?
Vad tror du en råtta gör då?!@Hedinn Jag tänker att den blir förbannad när jag pissar på den och biter mig.
@Snurrfian Vad har plåtfigurerna gjort för ont som förtjänar att de ska bli skjutna på?
Ja, jag känner mig JÄTTETRÅKIG. Men tur för dig så vann båda mina lag sina respektive cupfinaler ikväll, så jag är på bra humör.Jag gillar allas inlägg utom dina, bläckis och Niffes, men neeeej, det har iiinte med saken att göra.
(Jag brukar vara bättre på det, men idag har jag mest svarat. FLÅT, känner du dig tråkig nu? )
Men du kan ju alltid använda din argumentationsteknik mot ormen, den som du visade instruktionsfilm på igår@Hedinn Jag tänker att den blir förbannad när jag pissar på den och biter mig.
Vad tror du en råtta gör då?!
Så länge det inte är en huggorm är det ju ingen fara. Jag tror dessutom en råtta är mer benägen att attackera i det läget än en orm, ormen flyr nog tillbaka genom avloppen.
@Mammas tanken är att jag egentligen ska träffa papperslappen som sitter någonstans på plåtfiguren men den är oftast alldeles för lite så därför satsar jag på att träffa plåtfiguren i första hand. Även kallad jaktstig.
Varsågod!Men TACK för ditt stöd gällande mina fobier. De blir så mycket mindre nu!
Men du kan ju alltid använda din argumentationsteknik mot ormen, den som du visade instruktionsfilm på igår
Varsågod!
Vore det nåt nytt, menar du?Smart! Jag ska börja argumentera varje gång jag går på toa. Folk (aka min familj) kommer inte alls att tro att jag blivit galen!
Fittoff.Må en råtta bita dig i baken!