Förhoppningsvis. Kan bli lite dålig stämning annars.
Äh, det är bara att skylla ifrån sig och byta ämne?
funkarförmig.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förhoppningsvis. Kan bli lite dålig stämning annars.
Och jag funderar på om det var negativt att jag faktiskt fattade...Det är lugnt, det är inget krav. Lita på mig, jag har koll på läget.
Det gör du rätt i .
Vattkoppor gör sig bättre i skogen än i stan - och i skogen är allt med sprit i drinkar.... .
På tal om det, fick hem ett brev häromdagen. Från Smittskyddsinstitutet. Det stod på utsidan dessutom, vilket jag tyckte var skumt, för såna där roliga brev borde väl skickas anonymt, tänkte jag. Men det var inget sånt. Det var ett informationsbrev, med inledningen "du befinner dig i en ålder då det är vanligt att bli smittad av könssjukdomar". Så det åldersrelaterat. Så ni vet.Äh, det är bara att skylla ifrån sig och byta ämne?
funkarförmig.com
På tal om det, fick hem ett brev häromdagen. Från Smittskyddsinstitutet. Det stod på utsidan dessutom, vilket jag tyckte var skumt, för såna där roliga brev borde väl skickas anonymt, tänkte jag. Men det var inget sånt. Det var ett informationsbrev, med inledningen "du befinner dig i en ålder då det är vanligt att bli smittad av könssjukdomar". Så det åldersrelaterat. Så ni vet.
Kondomens vara eller icke vara är bullshit, det handlar enbart om vilken ålder man är i.
Haha! Nån sån känsla har inte jag, tack och lov. Fast det kanske inte känns?Nu fick jag en känsla av att du har kondylom.
Läste nog fel på kondom.
Och jag funderar på om det var negativt att jag faktiskt fattade...
Att man får för sig att man kan sjunga som Matt Bellamy på fyllan? Annars finns det nog inget.Haha, vad kan vara negativt i att vara som jag?
Haha! Nån sån känsla har inte jag, tack och lov. Fast det kanske inte känns?
Att man får för sig att man kan sjunga som Matt Bellamy på fyllan? Annars finns det nog inget.
Men det är väl positiva saker?Nu glömde du både laga toaletter och köra kundvagnar.
Eller så är hon ett av Bukes mediala orakel, som känner saker om andra, även om de är långt bort.