R
Raderad medlem 6459
Googlade och fick upp det här:Men vad ska du annars ha på dig i Australien?
Så ptja, våtdräkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Googlade och fick upp det här:Men vad ska du annars ha på dig i Australien?
Då gillade jag klänningen bättre. De där färgerna kommer inte framhäva din solbränna, alls.Googlade och fick upp det här:
Så ptja, våtdräkt?
Om inte till och med mer!Vad är femhundra? Typ en utekväll. Hade du gått ut och partajat ikväll hade samma summa blivit borttrollad. Ju.
Haha ÅH ja, i på den gamla goda tiden när jag hade, ja du vet, en inkomst var absolut en femhundring en utekväll. I dagens fattiga tider är en utekväll aldrig mer än typ en hundrafemtio spänn pga är fattig och borde inte.Vad är femhundra? Typ en utekväll. Hade du gått ut och partajat ikväll hade samma summa blivit borttrollad. Ju.
Nej men inte här! Jag dricker alltid typ tre gt och klarar mig således på under hundrafemtio spänn. Dricker endast jättemycket när jag festar med ett specifikt gäng kompisar och då är det alltid en av killarna som står för allt (pga miljonär eller dylikt).Om inte till och med mer!
Jag fyller år snart. Önska dig den av din sambo i min födelsedagspresent.Haha ÅH ja, i på den gamla goda tiden när jag hade, ja du vet, en inkomst var absolut en femhundring en utekväll. I dagens fattiga tider är en utekväll aldrig mer än typ en hundrafemtio spänn pga är fattig och borde inte.
Plus besväret med att ordna tre ungar innan jag åker dit.Då gillade jag klänningen bättre. De där färgerna kommer inte framhäva din solbränna, alls.
Men perfekt! Du är ju inte bara snygg utan även smart ju. Helt fantastisktJag fyller år snart. Önska dig den av din sambo i min födelsedagspresent.
då är det alltid en av killarna som står för allt (pga miljonär eller dylikt).
Åh, härligt! Jag skulle också vilja på uteservering ikväll. Fast det lär vara smockfullt överallt vid det här laget, så det är väl bara att glömma och folk har tydligen bättre saker för sig.Men perfekt! Du är ju inte bara snygg utan även smart ju. Helt fantastiskt
Nu får ni vara snälla i tråden för jag ska ut och se cool ut på en uteservering och tvinga i mig öl pga kostar endast en euro per glaset.
Tjingeling muchachas!
Jag också. Fyller år. Jag försöker förtränga det, men du - nä nippe! kan få den dagen av mig. Förvalta den väl. 4 juli. Och ha en grejt kväll!Jag fyller år snart. Önska dig den av din sambo i min födelsedagspresent.
Såna där är SÅ bra. Jag hittade såna i Singapore i höstas. Två australiensare. De bjöd på allt (eller ja, deras jobb gjorde, då bartendern gjorde om alla drycker på kvittona till mat). Men även på andra ställen betalade de. Vilket jag gott tyckte de kunde göra, speciellt den ena som gick runt och funderade på vilken färg han ville ha på Maseratin han skulle inhandla när han åkte tillbaka till Australien...När går nästa plan till Madrid? JAG KOMMER!
Fast hon får klänningen snabbare om hon tar min. Men med båda är det ju definitivt värt en klänning!Jag också. Fyller år. Jag försöker förtränga det, men du - nä nippe! kan få den dagen av mig. Förvalta den väl. 4 juli. Och ha en grejt kväll!
Jag också. Fyller år. Jag försöker förtränga det, men du - nä nippe! kan få den dagen av mig. Förvalta den väl. 4 juli. Och ha en grejt kväll!
Ska du spendera en vecka i skogen? Överlevnadskurs?Jag vill också ha en klänning!
Vet ni raringar. På grund av ickevaraispanienpågrundavjävlavattkoppordepression Och vetskapen om att maffiljen just nu käkar paella och dricker vin drar jag till skogen imorgon.
Nästan en vecka utan buke. Misär. Eller nyttigt.
Och var är @mandalaki ?
Köper ukulele till Kostas?
Ska du spendera en vecka i skogen? Överlevnadskurs?