Visst gör det ont när knoppar brister

Jag säger TJÖP! Den var skitsnygg!

Vaddå "inte bör köpa"? Nu förstår jag inte alls. Är det spanska? Hittar man en klänning man vill ha så köper man den. Punkt. Det är nåt jag lärt mig här i livet och jag har aldrig ångrat ett klänningköp.
Era jävlar! Jag får ju inte shoppa, är fattig.com och borde verkligen inte. Men TÄNK så snygg den är på mig i sommar, när jag är fint solbränd och allmänt snygg?

Min sambo kommer förskjuta mig om jag baaaara vill köpa även den klänningen. Men suck så snygg den var!

Era jävlar! Jag får ju inte shoppa, är fattig.com och borde verkligen inte. Men TÄNK så snygg den är på mig i sommar, när jag är fint solbränd och allmänt snygg?

Min sambo kommer förskjuta mig om jag baaaara vill köpa även den klänningen. Men suck så snygg den var!
Vad är en sambo mot en schnygg klänning?
Min mamma har alltid sagt att man aldrig ska springa efter spårvagnar eller män - det kommer alltid en ny.

Varför i helvete har den lagt till en citering i slutet och varför går det inte att ändra? JAG BLIR VANSINNIG.

Jag tänkte samma sak. Men kanske mest för att jag inte är nåt fan av rosa. Och att solbrännan kommer träda fram mer i den vita.
Tänker detsamma. Jag är dock stort fan av rosa men tänker att vitt ju alltid är himlans himlans fint till solbränna, samt att det är svårt att se exakt vilken nyans färgen har.

Precis. Vitt och orange brukar framhäva solbränna förbannat bra.
Glurk. Nu blev det svårt.

Ska sova på saken och sen se hur det blir. Är så van vid Primarkpriser att en femhundring känns helt rubbat dyrt.

Varför blev det svårt?

Ska jag tala om vad min senaste klänning kostade, så kanske det blir enklare? :D
För att jag så gärna vill ha den! Men verkligen inte borde.

Haha berätta du gärna men för min del gör det ingen skillnad - sparar till Australien samt generell överlevnad och så känn det som att en femhundring kan gå till bättre saker än världens sötaste klänning som skulle passa mig perfekt. Å andra sidan - världens SÖTASTE klänning som skulle passa mig PERFEKT!

Urk.

För att jag så gärna vill ha den! Men verkligen inte borde.

Haha berätta du gärna men för min del gör det ingen skillnad - sparar till Australien samt generell överlevnad och så känn det som att en femhundring kan gå till bättre saker än världens sötaste klänning som skulle passa mig perfekt. Å andra sidan - världens SÖTASTE klänning som skulle passa mig PERFEKT!

Urk.
Men vad ska du annars ha på dig i Australien?

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2