Hedinn
Moderator
Vi ficksar plan! Jag har tre halvt inplanerade utlandsresor i år, det finns plats för en till!När våra näsor pekar däråt samtidigt? Det behövs en plan, sickan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ficksar plan! Jag har tre halvt inplanerade utlandsresor i år, det finns plats för en till!När våra näsor pekar däråt samtidigt? Det behövs en plan, sickan!
Du är skum. Man badar inte. Speciellt inte i Sverige, speciellt inte i maj.Bara så ni vet så har jag badat i sjön idag. Det var skönt
Du är skum. Man badar inte. Speciellt inte i Sverige, speciellt inte i maj.
Jag skulle nog kunna tänka mig att en helt inplanerad resa skulle kännas mer definitiv!Vi ficksar plan! Jag har tre halvt inplanerade utlandsresor i år, det finns plats för en till!
Eh nej, inte i vattnet.Det är lika varmt nu som i Juni och Juli så äh, det är väl inget konstigt med det
DU HAR INTE LAGAT NÅN JÄVLA TOALETT.Glöm inte kundvagnen! Och jag LAGADE faktiskt toaletten! På riktigt!
Men yay! Hjälporganisation och Lård på hemgång! 2.5 vecka! OCH SÅ SES VI SEN. Yay yay etc!Jag skulle nästan vilja säga att den som väntar på en Lord alltid väntar för länge!
Ingen rättvisa i det alls. Hört rykten om att det ska startas en välgörenhetsorganisation, därför att inget BARN (eller niphredil) ska gå utan Lord. "Rädda Lorden" ska det visst heta.
Men snart kommer ju den här Lorden hem! Jättesnart. 2,5 vecka bara. (HJÄLP).
DU HAR INTE LAGAT NÅN JÄVLA TOALETT.
Ja, på fyllan är du verkligen ett VVS-snille, ditt snille.MVh typisch VVS-snille
Säker på att den var trasig från början?Den var SÅ lagad!
MVh typisch VVS-snille
Jag är skeptisk.Säker på att den var trasig från början?
Vad är det här för resa och varför får jag inte följa med?Jag skulle nog kunna tänka mig att en helt inplanerad resa skulle kännas mer definitiv!
Om du & @Mammas - är planeringsgeneraler så kan ni fixa förslag?
Bästaste toppenförslaget!Vad är det här för resa och varför får jag inte följa med?
Jag tycker att om ni nu prompt ska åka nånstans utan mig kan ni väl åtminstone komma till Madrid?
Klart det gör! Ska ut och karaokea nästa vecka så kan återkomma med rapport då!Bästaste toppenförslaget!
Jag vet inte vad det är för resa vi pratar om men det låter roligt! Jag vill också åka kundvagn och karaoka Muse sa jag. Det går väl att göra i Madrid också!
Jaa! Jag har inte varit i Spanien än. Jag ska till Bulgarien i sommar är det tänkt, då är det ju bara att skutta över till Madrid också, när man ändå är ute och flänger.Klart det gör! Ska ut och karaokea nästa vecka så kan återkomma med rapport då!
*komsi komsi kära bukare*