Visst gör det ont när knoppar brister

Jag skulle nästan vilja säga att den som väntar på en Lord alltid väntar för länge! :(
Ingen rättvisa i det alls. Hört rykten om att det ska startas en välgörenhetsorganisation, därför att inget BARN (eller niphredil) ska gå utan Lord. "Rädda Lorden" ska det visst heta.

Men snart kommer ju den här Lorden hem! Jättesnart. 2,5 vecka bara. (HJÄLP).
Men yay! Hjälporganisation och Lård på hemgång! 2.5 vecka! OCH SÅ SES VI SEN. Yay yay etc!

Jag skulle nog kunna tänka mig att en helt inplanerad resa skulle kännas mer definitiv!
Om du & @Mammas - är planeringsgeneraler så kan ni fixa förslag? :up:
Vad är det här för resa och varför får jag inte följa med?

Jag tycker att om ni nu prompt ska åka nånstans utan mig kan ni väl åtminstone komma till Madrid?

Vad är det här för resa och varför får jag inte följa med?

Jag tycker att om ni nu prompt ska åka nånstans utan mig kan ni väl åtminstone komma till Madrid?
Bästaste toppenförslaget!

Jag vet inte vad det är för resa vi pratar om men det låter roligt! Jag vill också åka kundvagn och karaoka Muse sa jag. Det går väl att göra i Madrid också! :)

Bästaste toppenförslaget!

Jag vet inte vad det är för resa vi pratar om men det låter roligt! Jag vill också åka kundvagn och karaoka Muse sa jag. Det går väl att göra i Madrid också! :)
Klart det gör! Ska ut och karaokea nästa vecka så kan återkomma med rapport då! :bump:

*komsi komsi kära bukare*

Klart det gör! Ska ut och karaokea nästa vecka så kan återkomma med rapport då! :bump:

*komsi komsi kära bukare*
Jaa! Jag har inte varit i Spanien än. Jag ska till Bulgarien i sommar är det tänkt, då är det ju bara att skutta över till Madrid också, när man ändå är ute och flänger. :up:

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2