Visst gör det ont när knoppar brister

Den som väntar på en Lord då, väntar den för länge?

Mvh har väntat i evigheter nu men du kommer ju aldrig hem igen
Jag skulle nästan vilja säga att den som väntar på en Lord alltid väntar för länge! :(
Ingen rättvisa i det alls. Hört rykten om att det ska startas en välgörenhetsorganisation, därför att inget BARN (eller niphredil) ska gå utan Lord. "Rädda Lorden" ska det visst heta.

Men snart kommer ju den här Lorden hem! Jättesnart. 2,5 vecka bara. (HJÄLP).

@ullo: Fast tvätten kan jag inte göra så mycket åt, jag har min egen som behöver hängas :yuck:

Jag kör igång en maskin innan jag åker till jobbet, då är den hängd när jag kommer hem! :up:

Ehm, måste fråga, hur kommer man ens på tanken? :D

Kära Mammas,

Jag minns bara fraktioner av karaokekvällen. Var det sången du sjöng "tillsammans" med den där mannen?

Det kan vara en liten förklaring till hur man kommer på tanken, kanske.

@Hedinn Då är jag med!

@Mammas lagade även en toalett den natten. Mycket flitig tjej det där!

Glöm inte kundvagnen! Och jag LAGADE faktiskt toaletten! På riktigt!

Jag röstar förresten för att @Mammas sjunger Micro Cuts nästa gång hon ska kareoka. Så hon får lite riktig utmaning, liksom.

Och jag röstar för Madness eftersom det passar den lilla tokan så himla bra!

Jag röstar för att ni inte ska ha något att säga till om. :cool:

Varnar för att surfa på mobilen! Det är farligt!
Det är nämligen så att när mobilen tycker att du surfat tillräckligt, så börjar den helt sonika ignorera medlemmar!
Det är sant! det hände mig alldeles nyss.
Helt plötsligt fanns inte ett enda inlägg av @Mammas :(

Men jag tror att jag har överlistat den nu :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar