Hedinn
Moderator
Det är säkert du som är allihop.Fick den här träffen på "långa armar"!!! KONSPIRATION!!
Frågan är ju vem som är vems dubbelnick?
@Hyacinth och @mandalaki FÖRKLARA ER TACK!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är säkert du som är allihop.Fick den här träffen på "långa armar"!!! KONSPIRATION!!
Frågan är ju vem som är vems dubbelnick?
@Hyacinth och @mandalaki FÖRKLARA ER TACK!!
Skjuta plåtfigurer?Kan ni sluta prata uteställen? Jag vill också gå ut och sitta på en uteservering och sippa lite rödvin, istället är jag standby fyllechaffis om maken skulle lyckas missa bussen eftersom han måste vara hemma i morgon bitti då jag har lovat att vara fyllechaffis åt hans kusin som antagligen inte är lämplig att köra bil på fm... Nåja jag får ha roligt i morgon fm och åka och skjuta plåtfigurer istället...
Typiskt foliehattigt!Skjuta plåtfigurer?
TRÅDEN: Vad betyder "haffa guzz".
Mvh gammelmammas lyssnar på hip hop
Är det inte lagen som har långa armar??Hon har väldigt långa armar.
Fast bilden som @Mammas hittat tyder ju på att @mandalaki också är inblandad på något vis .@Hyacinth är lagen! Där har vi det!
Det är säkert du som är allihop.
@mandalaki är lagad.Fast bilden som @Mammas hittat tyder ju på att @mandalaki också är inblandad på något vis .
Vilket innebär att @mandalaki är en toalett i Berlin.@mandalaki är lagad.
Som ett fint vin eller en gammal ost??Eller så är hon lagrad, haha!
Haffa = ta någon
Guzz = smeknamn på t.ex Gustaf
Ta Gustaf är den korrekta betydelsen - och här har vi Guzz som tydligen fuskat rejält med hjälp av hästar
Som en whisky. Antingen älskar man henne eller så tycker man att hon är vidrig.Som ett fint vin eller en gammal ost??
Vilket innebär att @mandalaki är en toalett i Berlin.
Du var för full för att se dem.Fast toaletten jag LAGADE hade inga armar alls!
Ja skidåkning alltsåAhaaa, så det är DET det handlar om alltså! Tack!