Visst gör det ont när knoppar brister

@Hyacinth har du kommit hem än?

@athena_arabians skytte är bra för humöret! Speciellt en sån här underbar dag, det gick visserligen skitdåligt att skjuta men som en kontrollant konstatera att vi var åtminstone betydligt gladare och trevligare än de som är duktiga och tar varje tappad poäng som en katastrof... ;)

marrow-pollen-80200001a-l.jpg

Det här är min fiende nummer ett just nu... Eller dess miljontals släktingar...

@Snurrfian: Det har lugnat ner sig lite här (iaf med de jag är allergisk emot) fast förkyld är jag ju lik förbannat så snorar gör jag ändå.

Det är kul med de där som alltid måste vara perfekta :p det gör ju inget när man spöar dem liksom :D Vad har du för pang/pangar?

@athena_arabians ingen egen pangare än, jag har inte hittat någon som är värd pengare... ;) Men jag har delad vårdnad om en Classic Multi, som jag försöker övertala att jag ska få köpa. ;) Maken har en bunt pangare men ingen som passar mig, vi har ett elände som vi köpte lite dumt, den slår mig på kinden och maken på näsan... Och ingen vill ha den... ;)
Annars brinner briketterna eller nej de gjorde de visst inte så jag ska försöka få fart på grillen, i vårat hem så sköter jag grillen och maken får ta hand om potatisen... ;)

@Snurrfian: Det är väl meningen att jag ska ta jägarexamen någon gång... har så svårt att få tid bara! Min favorit är .22LR, en Ruger SR-22. Har skjutit med hans .30-06 också men måste kralla på armarna lite så jag orkar hålla den. Mål på 800m med .308 är rätt kul också (den motsvarar en PSG-90, särbon köpte stocken från samma leverantör).

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 649
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar