Hedinn
Moderator
I juli! Semester, mina föräldrar har köpt hus där så måste ju kika på det.Åh ska du dit? Varför? När?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I juli! Semester, mina föräldrar har köpt hus där så måste ju kika på det.Åh ska du dit? Varför? När?
Gud så trevligt! Då har du ju ett bra skäl att åka dit så ofta som möjligt - om inte annat för att bättra på dina ungerskakunskaper (beställa öl är förvisso en bra början, det håller jag med om!).I juli! Semester, mina föräldrar har köpt hus där så måste ju kika på det.
Bulgarien, inte Ungern.Gud så trevligt! Då har du ju ett bra skäl att åka dit så ofta som möjligt - om inte annat för att bättra på dina ungerskakunskaper (beställa öl är förvisso en bra början, det håller jag med om!).
Oj fan, sorry, läser en artikel om Ungern samtidigt (skrämmande för övrigt) och blev förvirrad. Men bra! Bulgariska är väl fett mycket enklare än ungerskaBulgarien, inte Ungern.
Men ja, beställa öl lärde jag mig vis första och senaste besöket där, som 18-åring. Det är ju trots allt det viktigaste, resten kan man ta efter hand sen.
Jag har ingen aning? Enda jag vet är att alfabetet är oläsligt, så att kunna läsa och skriva skiter jag i för tillfället, det är på tok för mycket överkurs.Oj fan, sorry, läser en artikel om Ungern samtidigt (skrämmande för övrigt) och blev förvirrad. Men bra! Bulgariska är väl fett mycket enklare än ungerska
Äh, skippa det då och kör på att öva på det du kan istället: beställa ölJag har ingen aning? Enda jag vet är att alfabetet är oläsligt, så att kunna läsa och skriva skiter jag i för tillfället, det är på tok för mycket överkurs.
Japp, det är planen. Kanske lära mig nåt mer också, har lyxen att ha möjlighet till privatlärare i form av vänner som är flytande i språket, på plats.Äh, skippa det då och kör på att öva på det du kan istället: beställa öl
Gud så fint! Det gör verkligen stor skillnad alltså. Hur länge är du där?Japp, det är planen. Kanske lära mig nåt mer också, har lyxen att ha möjlighet till privatlärare i form av vänner som är flytande i språket, på plats.
Ingen aning. Gissar på nån vecka? Tänkte liksom åka med mina föräldrar, så får de sköta allt runt omkring, bara jag vet på ett ungefär när det blir så jag kan låta bli att planera in nåt annat då.Gud så fint! Det gör verkligen stor skillnad alltså. Hur länge är du där?
@Snurrfian: Det är väl meningen att jag ska ta jägarexamen någon gång... har så svårt att få tid bara! Min favorit är .22LR, en Ruger SR-22. Har skjutit med hans .30-06 också men måste kralla på armarna lite så jag orkar hålla den. Mål på 800m med .308 är rätt kul också (den motsvarar en PSG-90, särbon köpte stocken från samma leverantör).
Tur att du är så lätt, din oknullade bitterhet till trots.Wow. Är SÅ imponerad här borta!
Det är inte lätt att vara oknullad och bitter som jag, men lättimpad är jag i alla fallTur att du är så lätt, din oknullade bitterhet till trots.
Precis så.@athena_arabians, klart hon är! Den bittra varianten, inte den väna och kyska. Det är ju allmänt känt.
Bikiniprovningstips: två glas vin med lunchsalladen, och sen raka vägen till provrummet! Allt är snyggare då.
HahahaHjälper det i valet mellan muffinstyle eller flasha allt när jag badar också?
Vad är muffinstyle?Hjälper det i valet mellan muffinstyle eller flasha allt när jag badar också?
Vad är muffinstyle?