Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes. De vill bara ge dig lite blommor, fattaruväll.Maskros? Är det DET de menar när de frågar om man ska med upp och smaka på korven?
Ingen idé, jag har ingen!@Trani: Är det inte dags för någon att paxa @niphredils fitta? Hon kan ju fortsätta vara bitter ändå.
Nej nej då skulle hon inte vara oskuld längre ju. Hur skulle det se ut med en knullad @niphredil? Tror inte någon av oss vill veta.@Trani: Är det inte dags för någon att paxa @niphredils fitta? Hon kan ju fortsätta vara bitter ändå.
@Trani: Är det inte dags för någon att paxa @niphredils fitta? Hon kan ju fortsätta vara bitter ändå.
Yes. De vill bara ge dig lite blommor, fattaruväll.
Ingen idé, jag har ingen!
Jepp. Har ett form av insug i ena armhålan istället, som funkar typ som en dammsugare.Aha! Är du en sån där hen?
Hon babblade om någon spansk hingst, så jag vet inte om den redan är tagen?
Jepp. Har ett form av insug i ena armhålan istället, som funkar typ som en dammsugare.
Verkligen inte. Har varit oknullad och bitter så länge jag kan minnas faktiskt, vill helst inte ändra på det.Nej nej då skulle hon inte vara oskuld längre ju. Hur skulle det se ut med en knullad @niphredil? Tror inte någon av oss vill veta.
Hon babblade om någon spansk hingst, så jag vet inte om den redan är tagen?
Indeedomundo!Hmm, så om jag blir ihop med en hen slipper jag dammsugningen?
Det blir så svårt att träffa toaletten då.Jag nominerar @athena_arabians till trådens trevligaste användare. Fo sho.
Ni andra kan, som min pappa brukar säga, hoppa och skita!
Ni får väl öva?Det blir så svårt att träffa toaletten då.