Visst gör det ont när knoppar brister

Alltså min kompis som faktiskt är husdjursagronom säger att snabeldrakar trivs bäst om det är en karl som hanterar dem, och eftersom våran snabeldrake börjar bli gammal och lite sliten så lobbar jag hårt för att maken måste ta hand om den och motioner den, men annars försöker jag få sonen att ta över ansvaret men jag vet inte, han är jättedålig på att se till att snabeldraken äter upp allt, oftast blir det snabeldrakmat kvar i hörnen. Fast det kan även vara så att det är dammråttorna som har missat sina p-piller, men det kanske finns fler förklaringar?

@niphredil: Men det blir ju så mycket renare om han gör det (faktiskt!)! :o
Jo, men penisen krymper och testiklarna vandrar uppåt varje gång han gör det. Är det värt det?

Det är bra. Bekymra inte din söta lilla skalle med såna saker. Bara le det där underbara leendet!
Tihi!

Cat%20What%20an%20idiot.jpg

(jag är den högra)

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 649
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar