Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att kvinnan ska sköta städningen faktiskt. Eller ja, om jag tyckte att det var OK att kvinnor har åsikter så skulle jag tycka så. Nu tycker jag mest ingenting@Snurrfian: Problemet för mig är ju att jag är särbo, det finns ingen karl här regelbundet som kan hantera den. Hur ska man lösa det?!
Så fint att komma tillbaka efter lite bukefasta och se en hel drös med notiser.
Inte en chans att läsa ikapp, dock. Började läsa i den andra tråden, men fick ge upp rätt snart. Låst blev den visst till sist?
Det är bra. Bekymra inte din söta lilla skalle med såna saker. Bara le det där underbara leendet!Jag tycker att kvinnan ska sköta städningen faktiskt. Eller ja, om jag tyckte att det var OK att kvinnor har åsikter så skulle jag tycka så. Nu tycker jag mest ingenting
Jo, men penisen krymper och testiklarna vandrar uppåt varje gång han gör det. Är det värt det?@niphredil: Men det blir ju så mycket renare om han gör det (faktiskt!)!
Tihi!Det är bra. Bekymra inte din söta lilla skalle med såna saker. Bara le det där underbara leendet!
Lämna oss aldrig mer!! Buke är inte detsamma utan en kvittrande trast!
(En @Scata är förvisso trevligt, men trastar är ju ändå trastar. Eller hur @Lillelorden!)
Just så! Så söööt!Jo, men penisen krymper och testiklarna vandrar uppåt varje gång han gör det. Är det värt det?
Tihi!
(jag är den högra)
Tack! Hemligheten är, som Tyra Banks säger, att le med ögonen. Jag känner att jag lyckades riktigt bra på den bilden .Just så! Så söööt!
Jo, men penisen krymper och testiklarna vandrar uppåt varje gång han gör det. Är det värt det?
Så börja dammsuga då!Helt ärligt struntar jag i testiklarna men penisen gillar jag!
Nu tycker jag inte att kvinnor ska tycka något men hade jag inte tyckt så så hade jag tyckt att det är ditt jobb som kvinna att dammsuga.@niphredil: Men kan jag inte få både snoppen och slippa dammsuga?