Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaaa Tihi! Och ingen jädrans hen liksom!Typiskt manligt att föra oväsen! Vilken tur du har som hittat en riktig MAN!
Undrar hur ett spanskt bröl låter?
KALLA MIG INTE SNIFFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ursäkta SNIFFE, jag hörde inte riktigt vad du sa?
Får greja det till dig!
DET ÄR TANKEN SOM RÄKNAS. Och jag vet nog vad du tänker! Ditt löpska odjur.
KALLA MIG INTE SNIFFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska ordna så du inte får komma in i landet på tisdag. Moahahahaha.
Tack! Nä, visar en kvinna sitt intresse så brölar han på sitt sexigaste spanska sätt och bestiger henne.Jag låvar att inte (vände på att och inte först, freudiansk felskrivning) förföra din man. Jag förstår att han inte kan tygla sig om en kvinna visar intresse liksom!
Ingen aning, jag kan ingen spanska och min sambo BRÖÖÖÖLAR på ren göteborgska när han är sitt manligaste jag.
Jaaaaa Tihi! Och ingen jädrans hen liksom!
Tack! Nä, visar en kvinna sitt intresse så brölar han på sitt sexigaste spanska sätt och bestiger henne.
Blir så jävla pinsamt bara när det händer i restauranger eller dylikt.
Nä, manligt ska det vara! Själv älskar jag när min sambo vägrar att prata med mig om känslor och tiger igen problem, det är så himla sexigt med en man som är svår, hård och inte babblar om hur han känner hela tiden! Hatar när det ska analyseras hela tiden
Åh precis så! Personligen älskar jag också när han inte lyssnar på eller är intresserad av min åsikt Det är så sexigt på något vis. Nästan som när han uttrycker sig svepande sexistiskt mot alla världens kvinnor.Nä, manligt ska det vara! Själv älskar jag när min sambo vägrar att prata med mig om känslor och tiger igen problem, det är så himla sexigt med en man som är svår, hård och inte babblar om hur han känner hela tiden! Hatar när det ska analyseras hela tiden
Sssvish!
Vad var det? Jaha, det var vad du sa som svävade RAKT FÖRBI mig!
Jag har bara ett stockholmskt bröl. Men här har vi iallafall isbjörnar, lite manligare än mesiga mammutar liksom!
Ja, bussförare brukar vara vansinnigt slampiga.Eller hur! Dessutom är det manligt att ha pälskläder för att stänga ute kylan och inte gå runt lättklädd. Typiskt slampigt att bussförare mycket hud...
Åh precis så! Personligen älskar jag också när han inte lyssnar på eller är intresserad av min åsikt Det är så sexigt på något vis. Nästan som när han uttrycker sig svepande sexistiskt mot alla världens kvinnor.
Då pirrar det fint!
Hupp.Sssvish!
Vad var det? Jaha, det var vad du sa som svävade RAKT FÖRBI mig!