Visst gör det ont när knoppar brister

Du får ju åtminstone skriva det i text så jag kan köra det i google translate! :D
Aha förlåt! Det är Spaniens kung som frågar Hugo Chavez "Varför håller du inte bara käften?". Typ. En fantastiskt fin replik från en debatt el dyl :D

Eller hur! Dessutom är det manligt att ha pälskläder för att stänga ute kylan och inte gå runt lättklädd. Typiskt slampigt att bussförare mycket hud...

(Äh jag menade att visa för mycket hud, men min iphån tycker visst att bussförare är slampiga och det är säkert en rimlig åsikt)
fULLKOMLIGT RIMLIG ÅSIKT.

Ah, har han lärt sig sin debatteknik från dig? ;) :D
Man skulle nästan kunna tro det! :D

SÅ ofta som jag önskat att jag kunde säga så och komma undan med det. Så jävla skön kommentar, varför håller du inte bara käften liksom?

Ville bara nämna att jag gillar trådens rubrik. Den är fin och får mig att tänka på min tonårstid. Visserligen inte en fin tid, men den hade sina småglimtar, däribland den här rubriken!

@Hyacinth har valt en bra rubrik, eller vad tycker ni? @Mammas , @athena_arabians , @niphredil och andra som jag inte kommer på nu för jag hänger inte med i svängarna! ;)
Hej Enya! Jag tycker också om rubriken men avskydde min tonårstid. Skulle inte återvända och leva om den tiden för alla pengar i världen.

Sa jag alla pengar i världen? Menade för den här hästen:

IMG_4621-1_zpsb87c1454.jpg

Och jo, det skulle jag fan.

mvh har helt tappat bort tråden i den här svaret nu.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 645
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar