Eller hur! Dessutom är det manligt att ha pälskläder för att stänga ute kylan och inte gå runt lättklädd. Typiskt slampigt att bussförare mycket hud...
Jag hatar också när folk bussförare mycket hud hit och dit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Dessutom är det manligt att ha pälskläder för att stänga ute kylan och inte gå runt lättklädd. Typiskt slampigt att bussförare mycket hud...
Hupp.
Inte ens en otroligt intellektuell förolämpning kan du ta.
Aha förlåt! Det är Spaniens kung som frågar Hugo Chavez "Varför håller du inte bara käften?". Typ. En fantastiskt fin replik från en debatt el dylDu får ju åtminstone skriva det i text så jag kan köra det i google translate!
fULLKOMLIGT RIMLIG ÅSIKT.Eller hur! Dessutom är det manligt att ha pälskläder för att stänga ute kylan och inte gå runt lättklädd. Typiskt slampigt att bussförare mycket hud...
(Äh jag menade att visa för mycket hud, men min iphån tycker visst att bussförare är slampiga och det är säkert en rimlig åsikt)
Typ en sån där man vevar upp långfingret, sakta?Jag behöver en stegvis guide för att fatta en förolämpning!
Jävla busschauförrer. busschaufförer? bättre så.Jag hatar också när folk bussförare mycket hud hit och dit!
Aha förlåt! Det är Spaniens kung som frågar Hugo Chavez "Varför håller du inte bara käften?". Typ. En fantastiskt fin replik från en debatt el dyl
Typ en sån där man vevar upp långfingret, sakta?
Man skulle nästan kunna tro det!Ah, har han lärt sig sin debatteknik från dig?
Ah, men det kan man ju ordna med ett bifogat brev!Ja, plus gärna en förklaring om vad det menas och varför det är en förolämpning!
Lovar att nästa förolämpning kommer i form av pekbokJa, plus gärna en förklaring om vad det menas och varför det är en förolämpning!
Men min med! Bonus: Jag får använda den på originalspråkJa, men det är ju verkligen hur grymt som helst. Min nya ständiga kommentar i debatter!
Men min med! Bonus: Jag får använda den på originalspråk
Hej Enya! Jag tycker också om rubriken men avskydde min tonårstid. Skulle inte återvända och leva om den tiden för alla pengar i världen.Ville bara nämna att jag gillar trådens rubrik. Den är fin och får mig att tänka på min tonårstid. Visserligen inte en fin tid, men den hade sina småglimtar, däribland den här rubriken!
@Hyacinth har valt en bra rubrik, eller vad tycker ni? @Mammas , @athena_arabians , @niphredil och andra som jag inte kommer på nu för jag hänger inte med i svängarna!
Eller hur? Det är inte för intet som jag är drottning över hela världen.Du ÄR bra cool du!
Jävla busschauförrer. busschaufförer? bättre så.