Det verkar gå dåligt när det är många som taggas i samma inlägg, jag fick inte heller nån notis.
Godnatt alla!
Ha, detr bara vi som är viktiga som får notis (typ jag alltså )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar gå dåligt när det är många som taggas i samma inlägg, jag fick inte heller nån notis.
Godnatt alla!
Hmpf, ni moderatorer ska alltid vara så speciella
Å så var det, det där med att inte smörja fötterna INNAN man varit i badrummet... - j-la skridskobana...
Läggan, really?Inte smörja fötterna förrän man är i sängen, blir ju avtryck i hela läggan annars.
Mycket bättreOoooh, sneaky!
Men visst känns det bättre efteråt, när dn får ogilla!
Hure lääääget? Ska du hålla mig sällskap här ikväll?
Inte smörja fötterna förrän man är i sängen, blir ju avtryck i hela läggan annars.
Vaddååååårå? Är inte värre än BALLEN!Läggan, really?
Vet jag väl, det var bara teflonminnet som slog till att jag behövde gå en snabbis till... Du tror väl inte jag är dum, eller?... (Jag har bara blivit tappad bakom en vagn en gång... det var 1978 på ett handikappläger, när hästen klev ner i ett dike med kärran och allt, för att vi mötte en volvo 245... som dessutom var VIT...)
*Mummel...*
"Ja, jo, jag HAR blivit tappad bakom en vagn... men det var länge sedan!"
En snabbis? Mhmmm ja!
Det blir inte bättre för att man hittar på fler såna ord. Snart fattar man ju ingenting!Vaddååååårå? Är inte värre än BALLEN!
Det blir inte bättre för att man hittar på fler såna ord. Snart fattar man ju ingenting!
"Hörru, ska vi käka chirre och dirre på ballen i min lägga?"