Visst gör det ont när knoppar brister

Nej nej mot det hjälper bara muterade ninjasköldpaddor i tonårsåldern.
Flenseren!

Trodde att du var allmänbildad nog att veta sådant @Mammas

Jobbar inte du f ö? Oskick att bukesurfa på arbetstid. *host*

Vadå är inte du upptagen med att kolla på dåliga kriminalserier? Det är vad jag gör på mitt jobb. (Reklampaus i law and order nu, annars har jag fanken inte tid att hänga här.)

Ordet "böcker"? Äsch bry dig inte om vad det betyder @Mammas, det är inget du har nytta av att veta ändå.

Onödig kunskap kan få din livmoder att förtvina. Har jag läst i en gammal ...eh vi kan kalla det foruminlägg. Fast från tiden innan internet, du vet för längesen innan du var född. I alla fall så visste de ett och annat om oss kvinnor och vår mystiska och nyckfulla natur på den tiden.

Det är nog lika bra, tihi.

Personligen gillar jag inte det nymodiga ordet kvinnor. Hysteriskor är mycket mer passande tycker jag!

Men nej, min barnmorska är ju en hysteriska så jag kan väl inte lita på hennes kompetens? Kanske därför hon tycker att det är en bra idé att trycka upp koppar i min livmoderhals... :cautious:

Hmm, men jag har funderat på kondomer, de känns inte så säkra. Jag har ju ett BARN och han kan ju lätt ha sönder typ en ballong. Så om BARN är starkare än gummi, hur kan en kondom skydda mot BARN? :confused:

Blir nog wiki för mig!

Hmm, men jag har funderat på kondomer, de känns inte så säkra. Jag har ju ett BARN och han kan ju lätt ha sönder typ en ballong. Så om BARN är starkare än gummi, hur kan en kondom skydda mot BARN? :confused:

Blir nog wiki för mig!
Men så jävla LOGISKT! Är du verkligen inte en man? Tycker du resonerar okvinnligt smart nu.

Koppar är ett mycket bättre skydd mot BARN. Alla vet ju att BARN inte dricker kaffe. När såg du senast ett BARN med en kaffekopp liksom? Just det. Min barnmorska (BARNmorska?) kanske inte är helt bakom flötet ändå.

@Trani: Tro mig, det här är INTE min idé. Förkylning plus astma är en värdelös kombination. Tydligen har jag fått någon elak bacill som snurrat runt i Dorotea, alla har fått äckelhosta som hållit på i tre veckor :yuck: tack särbon liksom :meh:

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"