Visst gör det ont när knoppar brister

@niphredil det verkar jobbigt att inte få tycka något, kan du inte be din MAN om ett utlåtande som du kan åberopa? För ju mer tyngd bakom om det är en MANS åsikt etc.

@niphredil: Yeah! Plus att klart att du är cool, du är ju i Spanien!
Åh är man cool per automatik då? Heja mig! Äntligen! :bump: :bump:

Hör du det @Mammas ? På tisdag är du också cool!

@niphredil det verkar jobbigt att inte få tycka något, kan du inte be din MAN om ett utlåtande som du kan åberopa? För ju mer tyngd bakom om det är en MANS åsikt etc.
Skulle gärna göra det men vill inte störa honom. Han är upptagen med något manligt (klubbar en mammut/förtrycker några kvinnor/grillar en stek).

Åh är man cool per automatik då? Heja mig! Äntligen! :bump: :bump:

Hör du det @Mammas ? På tisdag är du också cool!

Skulle gärna göra det men vill inte störa honom. Han är upptagen med något manligt (klubbar en mammut/förtrycker några kvinnor/grillar en stek).

Ja, yey, för en vecka får jag vara cool! (PS: jag syssler med DERBY, jag säger nog att jag är cool ändå! :cool:)

Oj, han är bra häftig, din spanska hingst! :tindrande ögon:

Ja, yey, för en vecka får jag vara cool! (PS: jag syssler med DERBY, jag säger nog att jag är cool ändå! :cool:)

Oj, han är bra häftig, din spanska hingst! :tindrande ögon:
Sant, glömde att du gör det. Så, för en vecka är du superduperextracool. Sen återgår du till att vara cool bara. Sorry!

Sluta tindra med ögonen åt min spanjor. Alla vet att det är tjejens fel om en snubbe är otrogen!!!!!!!!!!!!!!!!

Sant, glömde att du gör det. Så, för en vecka är du superduperextracool. Sen återgår du till att vara cool bara. Sorry!

Sluta tindra med ögonen åt min spanjor. Alla vet att det är tjejens fel om en snubbe är otrogen!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh, jag vill ha en tröja där det står superduperextracool på! :love:

Flåt. Men han ser inte om jag tindrar med dem ändå?

Åh, jag vill ha en tröja där det står superduperextracool på! :love:

Flåt. Men han ser inte om jag tindrar med dem ändå?
Får greja det till dig!

DET ÄR TANKEN SOM RÄKNAS. Och jag vet nog vad du tänker! Ditt löpska odjur.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 649
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inspo: dela FL
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Sytråden del 4