@niphredil: Men jag kan ju suga annat (se ovanstående kommentar)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker jag inte att kvinnor ska tycka något men hade jag inte tyckt så så hade jag tyckt att det är ditt jobb som kvinna att dammsuga.
Åh är man cool per automatik då? Heja mig! Äntligen!@niphredil: Yeah! Plus att klart att du är cool, du är ju i Spanien!
Skulle gärna göra det men vill inte störa honom. Han är upptagen med något manligt (klubbar en mammut/förtrycker några kvinnor/grillar en stek).@niphredil det verkar jobbigt att inte få tycka något, kan du inte be din MAN om ett utlåtande som du kan åberopa? För ju mer tyngd bakom om det är en MANS åsikt etc.
Skulle gärna göra det men vill inte störa honom. Han är upptagen med något manligt (klubbar en mammut/förtrycker några kvinnor/grillar en stek).
Undrar hur ett spanskt bröl låter?Slår sig för bröstet och BRÖÖÖÖÖLAR på ett spanskt vis?
Ja, det är DET han gör! Borde ha fattat att det är från honom oväsendet kommer!Slår sig för bröstet och BRÖÖÖÖÖLAR på ett spanskt vis?
Åh är man cool per automatik då? Heja mig! Äntligen!
Hör du det @Mammas ? På tisdag är du också cool!
Skulle gärna göra det men vill inte störa honom. Han är upptagen med något manligt (klubbar en mammut/förtrycker några kvinnor/grillar en stek).
Satt precis och funderade på samma sak. Slutsats: Noll.Undrar hur ett spanskt bröl låter?
Sant, glömde att du gör det. Så, för en vecka är du superduperextracool. Sen återgår du till att vara cool bara. Sorry!Ja, yey, för en vecka får jag vara cool! (PS: jag syssler med DERBY, jag säger nog att jag är cool ändå! )
Oj, han är bra häftig, din spanska hingst! :tindrande ögon:
KALLA MIG INTE SNIFFESniffe får spela in och lägga in här?
Sant, glömde att du gör det. Så, för en vecka är du superduperextracool. Sen återgår du till att vara cool bara. Sorry!
Sluta tindra med ögonen åt min spanjor. Alla vet att det är tjejens fel om en snubbe är otrogen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, det är DET han gör! Borde ha fattat att det är från honom oväsendet kommer!
Får greja det till dig!Åh, jag vill ha en tröja där det står superduperextracool på!
Flåt. Men han ser inte om jag tindrar med dem ändå?