Visst gör det ont när knoppar brister

@Hedinn Jag har en känsla av att du och jag är av samma skrot und korn :up:
Kan vara så. De saker jag brukar skratta som hårdast åt är just såna där små, löjliga saker som bara dök upp vid väldigt rätt tillfälle. Såna där saker som man i efterhand inte kan säga till någon "kolla det här, det är så kul, jag skrattade så jag grät!", för att de kommer bara tycka att man är knäpp.

Kan vara så. De saker jag brukar skratta som hårdast åt är just såna där små, löjliga saker som bara dök upp vid väldigt rätt tillfälle. Såna där saker som man i efterhand inte kan säga till någon "kolla det här, det är så kul, jag skrattade så jag grät!", för att de kommer bara tycka att man är knäpp.

Ja men ja. Jag garvade på riktigt i en kvart en gång när jag fick en mental bild av att min partner skulle ramla ur sängen, och hur han skulle fladdra med armarna... Det låter inte roligt, men just då var det JÄTTEKUL!

Ja men precis!

För övrigt visade jag den där bilden för min syrra när vi skypade. Vi skrattade så vi grät bägge två. Försökte förklara för sambon som fattade nada.

Ja men ja. Jag garvade på riktigt i en kvart en gång när jag fick en mental bild av att min partner skulle ramla ur sängen, och hur han skulle fladdra med armarna... Det låter inte roligt, men just då var det JÄTTEKUL!
Är det nu jag inte ska tala om att jag brast ut i skratt av samma mentala bild? Och då vet jag ändå inte hur din partner ser ut.

Ja men precis!

För övrigt visade jag den där bilden för min syrra när vi skypade. Vi skrattade så vi grät bägge två. Försökte förklara för sambon som fattade nada.
Jag läser ibland autocorrects när jag är trött och ska sova. Såhär brukar det låta:

*dör av skratt*
Lyckas efter en minut mellan skrattattackerna få fram att Pappas ska kolla. Han kollar på den, och ba "Öööh?"

Ridååå!

Eh, jag har varit med om det :o innan min nuvarande hade jag en kortare fling och var kanske lite överentusiastisk vid ett tillfälle... men han fick inte bestående skador iaf :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar