Jag vill inte skilja dig och @Lillelorden åt! Men jag kan hänga med er och laga mat!
Men alltså, jag trodde Buke var öppensinnat?! Polyamori då?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill inte skilja dig och @Lillelorden åt! Men jag kan hänga med er och laga mat!
Äsch, vi kan gifta oss alla tre. Funkar finfint!Jag vill inte skilja dig och @Lillelorden åt! Men jag kan hänga med er och laga mat!
Förvirring på högre nivå måste betyda typ doktorsexamen eller liknande?
Du har då inte gillat mig i någon större utsträckning. Förståeligt, men ändå.
Kan vara så. De saker jag brukar skratta som hårdast åt är just såna där små, löjliga saker som bara dök upp vid väldigt rätt tillfälle. Såna där saker som man i efterhand inte kan säga till någon "kolla det här, det är så kul, jag skrattade så jag grät!", för att de kommer bara tycka att man är knäpp.@Hedinn Jag har en känsla av att du och jag är av samma skrot und korn
Jag är rädd att du får tala till bönder på bönders vis. Jag är lite lätt trög. Små ord på lätt svenska funkar bäst.Det var ju just trögfattarföreningen jag tänkte DU skulle platsa i. Men inte ens det förstod du.
Det finns, typ, en länk till din förening i ett av mina inlägg.
Äsch, vi kan gifta oss alla tre. Funkar finfint!
Men alltså, jag trodde Buke var öppensinnat?! Polyamori då?!
Jag är rädd att du får tala till bönder på bönders vis. Jag är lite lätt trög. Små ord på lätt svenska funkar bäst.
Kan vara så. De saker jag brukar skratta som hårdast åt är just såna där små, löjliga saker som bara dök upp vid väldigt rätt tillfälle. Såna där saker som man i efterhand inte kan säga till någon "kolla det här, det är så kul, jag skrattade så jag grät!", för att de kommer bara tycka att man är knäpp.
Ja men precis!Kan vara så. De saker jag brukar skratta som hårdast åt är just såna där små, löjliga saker som bara dök upp vid väldigt rätt tillfälle. Såna där saker som man i efterhand inte kan säga till någon "kolla det här, det är så kul, jag skrattade så jag grät!", för att de kommer bara tycka att man är knäpp.
Det är för att
Är det nu jag inte ska tala om att jag brast ut i skratt av samma mentala bild? Och då vet jag ändå inte hur din partner ser ut.Ja men ja. Jag garvade på riktigt i en kvart en gång när jag fick en mental bild av att min partner skulle ramla ur sängen, och hur han skulle fladdra med armarna... Det låter inte roligt, men just då var det JÄTTEKUL!
Han har ju uppenbarligen inte fattat vad humor är.Ja men precis!
För övrigt visade jag den där bilden för min syrra när vi skypade. Vi skrattade så vi grät bägge två. Försökte förklara för sambon som fattade nada.
Din mamma kan va centerpartist!Bukefalos består verkligen av centerpartister
Jag läser ibland autocorrects när jag är trött och ska sova. Såhär brukar det låta:Ja men precis!
För övrigt visade jag den där bilden för min syrra när vi skypade. Vi skrattade så vi grät bägge två. Försökte förklara för sambon som fattade nada.
Ja men ja. Jag garvade på riktigt i en kvart en gång när jag fick en mental bild av att min partner skulle ramla ur sängen, och hur han skulle fladdra med armarna... Det låter inte roligt, men just då var det JÄTTEKUL!
Han är lite spansk.Han har ju uppenbarligen inte fattat vad humor är.