R
Raderad medlem 6459
hej dubbelpost!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt coola innegäng Bukemaffian KillaDilDå blir ni automatiskt innanför.
Exakt. You fake it, you make it!Nuttan. Det viktiga är inte att förstå skämten, det viktiga är att fejka så att det verkar som man förstår skämten. Typ som all annan kommuniaktion mao.
Skål!Ha det var väl det jag visste, hissen var grön!
Käraste Mammas,Nuttan. Det viktiga är inte att förstå skämten, det viktiga är att fejka så att det verkar som man förstår skämten. Typ som all annan kommuniaktion mao.
Mammas Fjård - hård som en St Bernardshund
Vaddå, här försöker jag vara romantiskt, och så ger du mig wierdoeyes??
Käraste Mammas,
Menar du att du aldrig förstår mig utan bara låtsas? Kan inte komma över detta.
Jag föredrar mina i form av kaststjärna.Det är jättefint att vara romankåtisk men helt ärligt föredrar jag mina dildos lite mer cylindriska, som en dynamitgubbe typ.
Bastard.Flåt.
Det är jättefint att vara romankåtisk men helt ärligt föredrar jag mina dildos lite mer cylindriska, som en dynamitgubbe typ.
Men eller hur? Kniv ska det ju vara.Onna med en dynamitgubbe? Wierdo!
MY EYES!!Onna med en dynamitgubbe? Wierdo!
Bastard.
Käraste prinsessfeminist,
Är du en riktig prinsessa? Jag har aldrig hört Victoria/Viktoria (?) tala så till folket.
Vänligen,
Niphre Dil
MY EYES!!
Världshistoriens elfte fulaste ord!!!
Nu är jag förvirrad på en högre nivå. Muchas gracias, mamsi.Tja, jag kan inte argumentera mot den. Antingen är jag en bastard, eller så var min mamma gravid med mig - en månad. Och ja, minustecknet betyder minus.
Nej men fy mamsi! Du får inte. Ska kalla dig mamsi tills du slutar upp med de här fasonerna.Jag använder det jämt!
Just nu kanske det känns bra att jag inte fattar dina skämt?